Longines only (Deel 2)

Ik moet ook bekennen dat ik meestal van de 40+mm was maar sinds een tijdje 38/39 echt ben gaan waarderen. Eigenlijk gewoon altijd netjes en goed. Gekke dat ik mijn 40mm GS op staal kleiner vind ogen en dragen, maar grote kans dat mede komt door het L2L verschil van 47 tov de 49 van de Conquest.

Thanks! Het kan ook prima, maar is denk net even voor het fijnere en voor het oog. Heh sowieso het idee dat ik hem om de pols groter vind ogen dan in de spiegel. Eigenlijk nog nooit zo gekeken of foto’s gemaakt, dus bin deze :joy:

Herkenbaar! Normaliter ben ik ook blauw fan maar deze groene is nèt even anders groen of zo. Ben er qua kleur heel blij mee! Al is die champagne :clinking_glasses: 38mm ook errug geslaagd vind ik.

Misschien überhaupt eens passen en vergelijken.

Wat trouwens sowieso niet meehelpt ook is het design van de kast en lugs. Best recht en daardoor verre van dat ze de pols omhelzen. En hierdoor groter aanvoelt:

6 likes

Mooi gefotografeerd!

1 like

Ja joh. Zo te zien kan jij die 41 prima hebben :ok_hand:

Nou exact dit! Alsof de kast pootjes “de vloer is lava” spelen met je arm :joy:

Maar, geeft hem ook wel weer een soort moderne robuuste look.

6 likes

Dank :pray:

Hahaha opmerking van de dag :joy:!
Beter verwoorden kan niet.

Wederzijds wat betreft de 38mm! Wat is jouw polsomtrek? Valt wel echt mooi(er) hoor zo !

1 like

Bij mij valt het mee?:grimacing: mijn vrouw ligt trouwens in een stuip bij mijn pogingen dit te fotograferen. :grin::grin:

7 likes

Inderdaad. Zo werkt die 41 prima! Dat krijg ik niet voor elkaar met die polsjes van mij haha.
Hier van toen ik de 41 heb gepast:

:joy::ok_hand:

16,5cm.

6 likes

Gewoon 25 kilo aankomen, kun je de 41 net hebben

1 like

Hahaha! Gelukkig is het nou ook weer geen straf om aan de 38 te moeten :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dan moet je eens zo’n broekzak shot proberen,kan ze nog meer lachen. Zo vaak als ik dat heb geprobeerd goed voor elkaar te krijgen :joy:

13 likes

True, true :wink: Moet zeggen dat die foto’s van @TiBrew zo hard shinen dat ik spontaan naar een blauwe begin te verlangen.

En die groene van jou is ook wel echt heel tof! En 41 cm staat gewoon goed. Daar zou ik niet teveel over twijfelen.

2 likes

Still working

15 likes

Jij of het horloge?:crazy_face:

1 like

Beide, gelukkig :joy:

1 like

17 likes

15 likes

Ja ik snap ik wel. Schitterend horloge, maar in 38mm had ik het mooier gevonden.

Normaal gesproken lijkt alles in de spiegel juist groter :rofl::rofl:

1 like

Mijn eerste Longines weten te “scoren”.

Longines Hydroconquest full set originele rubber en stalen strap uit 2017 voor 850€ lijkt me een goede deal.

14 likes

Nieuwe flyback chrono komt . Misschien al gezien ?
Staal en goud /rose goud. Wel een paar knallers hoor !

24 likes

24 likes