Longines only (Deel 2)

Mooi is ie toch… :star_struck::star_struck:

2 likes

deze vandaag maar weer eens.

14 likes

19 likes

28 likes

Staat hoog op mijn lijst… Bjutie

1 like

11 likes

Ik heb me nog niet gemeld in dit topic, maar nu mag ik, omdat ik recentelijk de Heritage Classic Sector heb overgenomen van @OmroepMax. Die wijzerplaat is echt een masterclass in balans :heart_eyes:

27 likes

Ik zag dit voorbij komen op reddit, een leak van de Longines Zulu Time in 39mm. Dit ziet er geweldig uit! Wel jammer van de 21mm lugwidth, hopelijk zit er een goede taper in de band. Wat vinden jullie hiervan mocht dit echt zijn?

https://www.reddit.com/r/Watches/comments/121kssw/longines_new_39mm_spirit_zulu_time_confirmed/

10 likes

Een GMT functie is niet iets waar ik naar op zoek ben, maar 39mm is voor mij de perfecte maat. Ik heb al meerdere horloges van 40mm en groter weggedaan omdat ik ze uiteindelijk toch te groot vond.

Met 13.5mm dikte en <50mm L2L komen ze in een populair segment en ik zie niet in waarom Longines het daar niet goed zou doen.

Doe mijn BB58 er niet voor weg, maar vind het een slimme zet (die groene mogen ze me best cadeau doen thuis)!

2 likes

13 likes

Deze zou voor mij wel het probleem met de positie van de datum voor mij oplossen en ook ik wil er niks meer bij boven de 40mm dus deze zulu zou ik wel willen.

1 like

Ik kan deze even niet loslaten…zou wel een aparte zet zijn, de zulu en ld terugbrengen naar 39mm maar die nieuwe spirit flyback in 42 uitbrengen…

Zeer mooie Longines! :ok_hand:

10 likes

Het is echt een snoepje inderdaad :star_struck: Meesterlijk in balans. Groeten van zijn neef.

16 likes

Erg mooi!

1 like

28 likes

15 likes

Heb je deze?

yes sir :smiley:

1 like