Longines only (Deel 2)

ik vergelijk het met deze bor…is het het verschil van 300euro waard?:thinking: Voor de een wel de ander niet denk ik.

3 likes

Die van Omega is niet mooier als dat je vraag is. Qua looks klopt het gewoon niet, de normale schakels aan de buitenkant en de rijstkorrels aan de binnenkant. De buitenste links sluiten ook niet mooi aan bij de kast.

Die van @Meistersinger vind ik mooier als het je smaak is.

1 like

Top dank je… Is trouwens geen omegabracelet, sorry voor de verwarring. Horloge ligt op een omega boek… De tuxedo is niet geleverd op een bor maar vind het wel mooi, deze band gekocht om het uit te proberen, maar het is het niet…

Heel mooi, maar ook vrij duur voor Longines…

Dan krijgt hij competitie van Tudor, Sinn , …

De Bor die nu op je tuxedo zit is een beetje als een tuinbroek onder een smokingjasje, maar 300+€ voor de Longines-band vind ik wel fors overigens. Het ontwerp is meer dan ok, maar de band haalt het qua feeling niet bij Omega-staal van deze tijd

1 like

Ouch, zo erg? Ok, in het weekend krijgt hij zijn leren bandje terug…:slightly_smiling_face:

1 like

Sorry dat had ik meer eufemistisch kunnen bewoorden :blush: maar

doen! :wink:

1 like

no better time than the present…gelijk maar gedaan.

11 likes

Veel beter Pieter👌
Zo doet het horloge zijn naam gewoon eer aan.
Deze Tuxedo hoort gewoon op zwart leer. Ik zou wat anders doen met de 300€

Ik zit helemaal in de Longines-fase
Naar zo’n Tuxedo ga ik ook ooit zoeken, weet ik nu al😁

1 like

Er is een nieuwe spirit onderweg na mijn schadegeval, wachttijd begint opnieuw, maar toch iets om naar uit te kijken. :slightly_smiling_face:

1 like

Prachtig horloge, voor elke gelegenheid.

11 likes

15 likes

Deze wil ik er ook bij. Hoe smaak veranderd of evolueert…

2 likes

Goedemorgen!

10 likes

19 likes

10 likes

Wat een waanzinnige mooie foto weer :ok_hand:

Op deze foto heb ik de klik met het horloge wel. Ik denk eigenlijk dat ik het horloge door jouw foto’s gekocht heb :smile:

2 likes

Dank U, hopelijk neem je het mij niet kwalijk :yum: :rofl: :joy:

2 likes

20 likes

20 likes