Sinds twee weken m’n eerste Longines in bezit. Na een lange tijd de IWC pilot 36 overwogen te hebben ben toch op deze klok gestuit.
Daarbij is het me ook nog eens gelukt het horloge over te nemen van een forum lid. Hopelijk heb je geen spijt! @Ypuh
Fijn Pasen iedereen!
Gefeliciteerd met je NA Vincent. Goede keuze
Heel mooi, maar ligt het aan mij of lijken de lugs weer zo lang? T_T
Ik hoop het. Lange lugs horen op longines.
L2L lijkt rond de 45mm te zijn.
Endlink naar endlink zal dan circa 51mm zijn .
We zullen het bij de officiële release wel zien.
Rodolphe is a case apart and the only one
Ik vind het een bijzonder mooi horloge, exceptioneel fraai!
Update over mijn Longines Spirit Zulu Time GMT.
Vandaag mijn Longines opgehaald bij de AD, zie mijn eerdere post op 75. Zoals ik daar aangaf vond ik het belachelijk dat de datumoverslag een marge zou hebben van 1,5 uur volgens Longines en mijn AD. Dus @Ypuh, ook 20 min marge is onzin. Ik vond het dus waard om hem terug te sturen, kreeg hem weer keurig mint terug en hij is niet omgeruild voor een ander. Kreeg ook het kaartje erbij van de horlogemaker die hem in orde heeft gemaakt.
De Longines loopt keurig volgens cosc en de datum overslag nu ook keurig op 00.00 uur. Dus het kan wel degelijk wel, @PeterLC was het ook helemaal met mij eens dat het zo hoort. Toch kon mijn AD het niet nalaten dat ik deze datum overslag niet kon vergelijken met de conquest maar dat ik wel een punt had dat een marge van 1,5 uur wel heel erg veel is, dus ook mijn AD heeft een mail gestuurd naar Longines. Zeiden wel dat er een marge moet kunnen van 20 min. na 00.00 uur. Maar goed, ben toch blij dat ik hier een punt van gemaakt heb en dat hij nu doet wat hij moet doen.
Even een eerdere foto van deze Longines: