Longines only (Deel 2)

Thx :smiley:

Zal nog even wachten zijn tot midden volgende week wanneer ik het horloge in mijn bezit heb, maar ze komen eraan :sunglasses:

1 like

Leuke horloges in de Dolce Vita lijn!

19 likes

Dubbele crosspost…

Hf fotochallenge :wink:

15 likes

28 likes

Sympathiek merk, echt leuk om (snel) antwoord te krijgen. Was het ding potdomme 38mm was het perfect voor mij geweest. Nu blijf ik twijfelen maar goed… ik heb een extract besteld. Eens zien wanneer dat wordt bezorgd.

12 likes

Wel jammer dat dat sinds kort geld kost. Die mevrouw is trouwens erg aardig.

1 like

Deze info was gratis en dat vind ik al heel wat. En dat zo’n extract geld kost begrijp ik eigenlijk ook wel, alleen €127,- is wellicht een onsje teveel.

1 like

33 likes

Prachtig, schitterende band ook!
Welk type/merk is de horlogeband?

Ooit wil ik deze ook nog eens hebben :+1:

1 like

19 likes

Weet niet of ze hem nog hebben bij Nelissen.

3 likes

Misschein maar beter dat ik even andere prioriteiten heb haha!

Bedankt! Ik heb deze combinatie al langer in gedachten, ik had ooit een hagedis-band op een Orient Star en vond dat zo gaaf staan. Het vinden van een vergelijkbare band voor de Longines was nog best een uitdaging. Het moest een hagedis-band zijn, maar ook plat (ongevuld) en een klein beetje betaalbaar. Vooral dat laatste bleek lastig, qua looks komt een Hirsch lizard het dichtste in de buurt, maar 115 euro vond ik een beetje buitensporig. Zo ben ik uiteindelijk op Aliexpress terecht gekomen. Het is helaas geen echte hagedis, maar het lijkt er wel erg op, de kwaliteit lijkt prima te zijn en de vintage look is perfect.

Oh en 17 euro is een stuk beter naar mezelf te verantwoorden dan 115 euro :smiling_face:

15 likes

13 likes

Eerder vandaag

17 likes

Welke band heb jij er hier op zitten?

Dat is een Tropic van Longines

2 likes

Dit is toch de originele band of zie ik het verkeerd. Ik heb de mijne destijds op mesh gekocht en deze er ook nog bij geonderhandeld. De verkoopster wist niet goed hoe deze band te noemen.

1 like

Dat is wel echt een gaaf horloge zeg

1 like