Heel mooi, is dit de 38 mm? Zo ja, welke Nato zit erop en waar kan ik hem bestellen?
Alvast bedankt!
Dit is de 38mm inderdaad!
Is meen ik zo’n bandje in 19mm:
Niet de mijne, nog niet
Maar perfecte maat, mooi rood goud. Wijzerplaat is op de pols minder afgeleefd dan op de foto.
Jammer genoeg is de DolceVita reeds retour afzender … was een nieuw horloge van bij een off. Longines verdeler, maar had jammer genoeg een krasje op de zijkant van de kast én daarenboven waren er wat administratieve issues met de garantie (niet actief volgens Longines)
Wel een super mooi horloge IRL dat er zeker nog eens komt
Ik zou graag weer een Longines Legend Diver in mijn verzameling terug willen, maar die zijn de laatste jaren enorm in prijs gestegen
Dat weerhoud me er voorlopig van om er 1 aan te schaffen
En de Longines Spirit Zulu Time GMT met gouden bezel staat het hoogst op mijn prioriteitenlijstje, vind ik werkelijk schitterend, nog wachten dat die pre-owned een beetje betaalbaar word.
Schaf je hem niet ergens anders aan?
De ldd wordt duur als je nieuwste 39mm versie wil kopen, geen idee waarom die bijna 1k meer kost dan de ‘oude’ en imo 42mm versie.
Niet onmiddellijk, want ondertussen ligt de focus alweer op een Hydroconquest GMT
Die is net iets anders.
Ik twijfel juist om hem te verkopen… vind hem met 42 mm toch wel wat fors…
Ik heb de 39 geprobeerd maar werd er niet gelukkiger van dan de 42. Hij is inderdaad fors met een l2l van ruim 5 cm. De grootste Longines die ik heb.