Longines only (Deel 2)

Dit blijft toch wel echt een topper:

30 likes

Prachtige horloges, maar inderdaad erg duur.:sweat_smile: Voor dat geld kan je ook een Grand Seiko SBGW231 krijgen waar mijn voorkeur naar uit zou gaan. Ik zou er alleen een overwegen met een flinke korting (30% of tweedehands). Dan worden de horloges een stuk aantrekkelijker.

2 likes

18 likes

Maar IMO nog altijd veel meer value for money dan bij de meeste andere merken … :wink:

1 like

Inderdaad, zeker omdat ik al veel Longines heb zou bij mij ook de voorkeur daar nu naar uitgaan.

Leuk, thanks voor de foto’s. Geeft al een wat beter beeld.

Wat was je eerste indruk? (Ik ga idd ook wel uit van de Chrono24 prijzen, ca. €3.100 voor de Power Reserve).

1 like

26 likes

Heel mooi model deze Conquest Gmt. Vond alleen de bezel te veel speling hebben, tenminste op het exemplaar dat ik gepast heb dan. Hoe is dat bij die van jou?

1 like

Er zit wel iets speling op de bezel maar niet storend vind ik. Het is niet zo dat hij uit zichzelf zomaar zal verdraaien. Ben er zeer tevreden mee.

1 like

De eerste indruk was dat het prachtige horloges zijn met een solide bouw die mooi ogen om de pols. Ondanks dat beide horloges door de complicaties wat dikker zijn dan ik zou willen in een dresswatch staan ze goed mijn dunne 16,5cm pols. De gouden accenten op de power reserve komen mooi tot hun recht wanneer het zonlicht er direct op schijnt :slight_smile:

1 like

Nieuw? Prachtig :heart_eyes:

1 like

Wat een heerlijke zonnige :sunny: dag vandaag

13 likes

15 likes

Bedankt! Nieuw idd. Mijn eerste Longines :grin:
Zat er al een tijdje met een schuin oog naar te kijken. Van de week eens goed bekeken en gepast en toch maar de stap genomen om hem aan te schaffen :sunglasses:

2 likes

Staat je goed Joop. Welkom hier

1 like

Heerlijk door het Oosterpark gefietst op een schitterende winter morgen. De vrij recent aan de collectie toegevoegde Legend Diver no date 42mm om, voelt nog als ‘nieuw’

14 likes

Als de zon schijnt :sunny:

15 likes

Heren en dames,

Na het passen van een 38mm Conquest en een 39mm Zulu time komt er wel zeker een Longines hier de pols sieren. Zijn er winkels of webshops die jullie warm kunnen aanbevelen?

3 likes

Of als het dichterbij jou in de buurt is van Willigen in Den Haag

1 like

Dank. Van willigen heb ik eerder gekocht en beviel goed, zal daar mijn licht weer eens opsteken. Eugene heeft wat meer aanbod lijkt het

1 like