Longines only (Deel 2)

Vanochtend :sunny:

17 likes

Mijn Longines kwamen van Bouman, klein zaakje in Culemborg en goede website. https://www.boumanonline.nl/

Het is ook prima handelen met ze!

2 likes

Dank voor de tip, de prijs is niet helemaal onbelangrijk natuurlijk.

Deze Longines Legend Diver heb ik in het verleden ook gehad.

Toendertijd met nog enkele horloges Ingeruild op een door mij gewild horloge

Maar het is daarna altijd een gemis gebleven, dus sinds vandaag weer terug in mijn collectie

Deze Longines Legend Diver is imho de enige echte klassieker van Longines

Is die echt bijzonder?! Nee dat niet, maar de Legend Diver heeft in zijn totaal iets wat hem begerenswaardig en tijdloos maakt O0

16 likes

Gefeliciteerd met de nieuwe toevoeging aan je collectie. Fijn dat het gelukt is er een te vinden. Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd. Lekkere aanwinst :yum:

1 like

Ik heb de 39mm titanium gepast en sindsdien staat die op mijn wishlist. Een zeer mooi en prettig formaat horloge met uitstraling! Comfortabel op titanium en matcht ook prima met een leren strap

1 like

Ik ben sinds vandaag ook lid van deze club :smirk:

33 likes

Leuk, langzaam maar zeker wordt het hier steeds drukker.:slightly_smiling_face: 37mm in blauw is erg mooi.

1 like

Ben hier gisteren naar binnengestapt en zeer goed geholpen.

De blauwe Zulu Time op staal paste goed en maakte indruk met mooie details en mooie kleuren.

Side by side met de antraciet Conquest deed de laatste niet veel onder voor de zulu als het om de dial gaat. Je krijgt echt een heel mooi horloge bij Longines voor dat geld. Keuzes keuzes. Eind van de maand ga ik voor de bijl :innocent:

2 likes

Voor mij wint de conquest. Van binnen zijn ze hetzelfde.:slightly_smiling_face:

Maar mijn zwarte niet? :sweat_smile:

1 like

32 likes

Ben ik kippig? Zou zweren dat het blauw was. :see_no_evil:

1 like

Haha het is toch echt zwart. Maar door die belichting heeft het een wat blauwe gloed allemaal :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Eerder vandaag

20 likes

Nog geen spijt naar de 41?:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee zeker niet! De 38 draagt echt perfect hier :star_struck:

1 like

Well helo there!

1 like

11 likes