Zitten jullie niet het verkeerde topic? ik moest echt kijken of je 2 x een ander horloge om had voor de foto.
Misschien een nieuw topic? Horloges en Beagles!
Scherp! Mooi beestje, heerlijk zo met hem in de tuin
Deze?
Wow. Ik was serieus onder de indruk toen ik deze afgelopen week in het echt zag. Helaas niet gepast maar dat ga ik wel nog doen.
Prachtig horloge
Longines ultra-chron Carbon.
Prachtig horloge!
Is het in dit topic toegestaan om geruchten te posten over aankomende, nog niet bekend gemaakte releases?
Dikke mik… Ik ben echt niet van de gmts maar de black bay en deze zijn wel tof!
Longines ultracool Carbon
Ja natuurlijk!
Geruchten voor w and w zijn welkom.
Ik ben ook erg benieuwd.
Alright! Ik heb online geruchten gelezen over de Longines releases voor 2025. Blijkbaar is de catalogus van aankomende modellen aan AD’s getoond en daar zijn wat dingen uitgelekt. Ik heb zelf niet de connecties om dit te verifiëren, dus geen idee hoe betrouwbaar dit is.
Supposedly komt:
- Een nieuwe lijn Ultra-Chrons met een kleinere diameter
- Een witte wijzerplaat voor de LLD
- Een 39mm flyback-chronograaf
Ik ben persoonlijk ontzettend benieuwd naar de flyback chrono, ik hoop dat ze naast de diameter ook de dikte in hebben kunnen perken. Mocht er iets tussen staan waar je blij van wordt temper dan je enthousiasme tot de officiele aankondiging
Nummer één zou zeer welkom zijn.
Als je dit woord gebruikt in Nederland gaan mijn nekharen overeind staan.
Vermoedelijk bedoel je? Gebruik dat dan ook.
Mooie opsomming van nieuwkomers en wat mij betreft allemaal welkom!
een witte wijzerplaat voor de LLD
Zo dan, ben normaal nooit snel boos. Kreeg net een bericht van mijn schoondochter over haar Longines conquest, die kreeg ze 2,5 jaar geleden van mij. In feb. was ik 25 jaar getrouwd, was zij overgekomen vanuit Zweden en had haar horloge meegebracht, moest een nieuwe batterij in dacht ze. Bij de AD zeiden ze dat ze hem daarvoor gingen opsturen. Krijgt ze een mailtje van Longines dat die een service beurt moet hebben en dat de elektrische module kapot is. Nou en zij is echt zuinig op het horloge, draagt het alleen naar gelegenheden.
Prijsje van de service €410,00, bij de AD hadden ze tegen haar gezegd ongeveer €190,00. Nou dan heb je mij hoor, tel gepakt en ff gebeld of ze van de pot gerukt zijn. Heb daar voor dik een ton aan horloges gekocht en dan mijn schoondochter wijsmaken dat zo’n horloge na 2,5 een service beurt nodig heeft. Pffff het stoom komt nog uit mijn oren, ze gaan erachter aan. Zei dit wordt netjes opgelost anders kom ik de boel verbouwen bij jullie, snappen jullie ook wel toch???
Jeetje
Ik snap heel goed dat je boos bent maar in mijn ervaring in het klantcontact maakt dat nooit iets beter
Je zou normaal coulance verwachten met alleen al zo’n aankoopgeschiedenis en dan ook nog eens een horloge van die leeftijd.
Begrijp de frustratie, maar om idd meteen op die wijze te communiceren? Je kan toch ook eerst netjes zeggen dat je wat verrast/teleurgesteld bent, wijzen op je aankoop geschiedenis en leeftijd horloge, en kijken of er netjes wat te regelen valt.
Laten we proberen er een vriendelijkere wereld van te maken met z’n allen.
Klopt wat je zegt, maar die verkoper kent mij al wat jaartjes en was het ook met mij eens dat dit geen goede reclame is van Longines.
We zouden zelfs samen op vakantie gaan, dus hij kent mij wel beter. Moest gewoon even mijn frustratie kwijt en dat snapte hij wel, de aankoop geschiedenis kent hij van mij. Ik weet gewoon dat hij contact gaat opnemen met Longines, heb ik er ook een paar van en niet de goedkoopste.
En echt he, ben altijd rustig maar werd vanmiddag even overvallen door het berichtje van mijn schoondochter.