Longines only (Deel 2)

zeker veel geld,als ik de conquest hou wil ik hem mss ook wel erbij kopen

Ik heb nog even zitten informeren of deze banden ook verkrijgbaar zijn voor de 38mm variant (Longines website heeft alleen nog 34 en 41mm). Krijg ik de reactie:

Als ik kijk bij Longines is het bandje zonder sluiting te leveren voor € 220,- en het bandje met sluiting is € 498,-

Dit zijn echt Omega prijzen (:astonished: !), maar heeft iemand enig idee wat deze sluiting anders maakt dan de sluiting/band op de Longines website zelf voor €420,-?

Heb mijn HydroConquest nu meer dan 3 jaar dagelijks om de pols. Nog steeds zo blij mee! Al hoop ik stiekem ook wel beetje op een nieuwe generatie met eventueel chronometer.

10 likes

8 likes

Bij Bouman:

5 likes

Mooi horloge! Iets houdt me tegen. Ik heb deze al.:grin:

4 likes

De rode en groene dolce vita liggen daar nu voor 999.

15 likes

Machtig mooi. Is dat het bandje wat erbij hoort?

Ja klopt, is een orginele Longines BOR band.
Deze gaat binnenkort in de verkoop, heb er een andere band nl op.

17 likes

Wilde zelf ook de rubberen band kopen voor de Longines Conquest Chronograph, inderdaad €420……

Wat een geld wat een geld…

Ik krijg mezelf gewoon niet overtuigd om er dat geld aan uit te geven.

Herkenbaar hoor. Het is alleen wel een horloge dat ik nooit weg zal doen. Lastig :woman_shrugging:t3:.
Misschien leuk voor na het vieren van de verjaardag haha.

1 like

Bij Omega doet het ook pijn, alleen daar is het 10 procent vd prijs vh horloge. Bij Longines is het bijna 25 procent vd prijs vh horloge. Mss rare vergelijking maar het gevoel is gewoon verkeerd bij zo een dure Longines band.

3 likes

17 likes

15 likes

Nee, dat klopt wel denk ik.

Maar weet je, het is gewoon absurd. Wat zijn nou de productiekosten van zo’n band. 10 euro? Dat is gewoon highway robbery.

3 likes

Vandaag natuurlijk de NA
Ff een snelle foto op kantoor tussen de druktes.

19 likes

21 likes

Plaatjes op rubber via Monochrome Watches

Ben benieuwd of ik me (ooit) over de prijs kan heen zetten van de losse band :face_in_clouds: . Vind het vooral voor de zomer wel een hele mooie combi.

17 likes