Longines only (Deel 2)

18 likes

Plaatjes op rubber via Monochrome Watches

Ben benieuwd of ik me (ooit) over de prijs kan heen zetten van de losse band :face_in_clouds: . Vind het vooral voor de zomer wel een hele mooie combi.

14 likes

Ik ben geen fan.:grimacing:

2 likes

Ik hoop nog steeds op een wonder hem ooit via via te kunnen kopen voor de chrono :sweat_smile:

1 like

Ga je de chrono toch zelf houden?

Ik twijfel nog een beetje. Aan de ene kant mag hij weg omdat ik hem te weinig draag. Aan de andere kant is het gekkenwerk om de chrono voor een habbekrats weg te doen. Ik heb het gevoel dat ik de chrono meer zou dragen op rubber dan op staal, dus dat ik hem dan wellicht wel zou houden…

3 likes

Je geeft zelf het antwoord. Die rubber band moet er gewoon komen :wink:

2 likes

Dit!
Misschien moeten we het maar gewoon doen, en never look back!
Mijn Conquest gaat het nest ook nooit verlaten aangezien ik hem voor de geboorte voor mijn dochtertje heb gekocht. Dus vroeg of laat komt ie er waarschijnlijk toch wel. Dan maar misschien gelijk voor de zomer… :sunny:

Heb vanmorgen stiekem mijn AD al wel een mailtje gestuurd aangezien ik de referentie nu inmiddels ook had gevonden voor de 38mm. Ik ga wel zo brutaal zijn om te vragen of ze nog iets aan de prijs kunnen doen, maar volgens mij is de marge op banden heel erg krap?

2 likes

Ziet heel mooi uit
Maar denk toch dat mijne binnenkort in het blauw staat🫣

12 likes

Crosspost met het HC only topic

6 likes

+1

1 like