Een stukje meesterschap.
Mee eens.
Kleine tip. Ik haal altijd de stalen band bij de sluiting eerst los zodat ik hem helemaal kan open vouwen. Dan heb je makkelijker toegang tot de pushpins zonder dat de band in de weg zit
Nog steeds helemaal gelukkig met de Titanium Spirit.
En nu ook de Longines smaak te pakken…
Heeft iemand de grijze Hydroconquest van dichtbij gezien? Impressies?
Top-tip!
Sterker nog, hij zit om mijn pols
Ik was laaiend enthousiast over dit horloge. Veel filmpjes gekeken en uiteindelijk mijn AD gevraagd hem voor me te bestellen. Toen de doos open ging had ik een flits een gedachte-zo klein?- maar blijdschap nam de overhand.
Na een paar weken en 2 keer dragen later blijft het toch flitsen. Ik vind hem een beetje klein. Nog steeds waanzinnig mooi, echt een plaatje, maar daar zat ook het gevaar van internet, je koopt het van een plaatje
Ik ben dol op sector dial. De crosshair dial maakt geheel supermooi af, maar is met de dunne wijzers in de praktijk verwarrend.
Kortom. Een plaatje van een horloge, maar het mooist op een plaatje.
Wat is er met de plaat gebeurd? Of lijkt dat zo?
Geen idee, zo gekocht. Laten we het “patina” noemen
Ik wilde je enthousiasme niet dempen maar ik was er niet kapot van. De Tuxedo is net zo groot maar door de grote dial en lange lugs toch veel meer aanwezig.
Ziet er onder deze hoek niet te klein uit.
Ik ben er eigenlijk nog steeds kapot van Ik vind het horloge eigenlijk perfect. Alles en dus ook de maat is perfect in balans. Dat hij niet voor mij is, dat kan ik het horloge niet aanrekenen. Ik begrijp nog steeds waarom ik er zo voor gevallen was. Maar anders dan de praktisch gelijk aangeschafte Hydroquest valt dit horloge in niets tegen
En de heritage ernaast, die is echt een feest
Het is denk ik ook meer mijn eigen perceptie
Mooi model zeg, met die reliëf bezel. Ik was aan het kijken naar een groene, maar begin nu te twijfelen. Is dat echter nog een actueel model? Kan hem op de site niet vinden…
Mooi setje. Jammer dat jezelf zo twijfelt. Op
leer proberen een optie wellicht?