Longines only (Deel 2)

2 likes

Ik kan je aanraden er een keer heen te gaan.

1 like

Avondwissel

19 likes

17 likes

11 likes
2 likes

16 likes

12 likes

Mooie kortingen op de Longines Hydroconquest 41mm en 43mm bij :sheep: & :lemon: Voor de gene die opzoek zijn naar een Hydro

Vandaag is ie aangekomen, vorige week gekocht en nu al binnen, mijn eerste Longines uit 1953

Longines Quadrant cal. 12.28Z dial 6263

20 likes

28 likes

11 likes

Mooie foto weer Julian

1 like

Dankje :smiling_face:

1 like

19 likes

Lekker hoor. Komt deze toevallig met een extract of the archives?

1 like

Nee, ik heb er verder geen gegevens van. Ik heb het gekocht op een veiling.
Ik ben er niet zo mee bekend, dat kun je aanvragen bij Longines? En wat denk je dat de kosten zijn?
En wat vraag je dan eigenlijk, waar het verkocht is en of het serie nr. klopt?

1 like

Tot een paar jaar geleden kon je dat gratis aanvragen. Als enigste horlogefabrkant heeft Longines vanag dag één bijgehouden waar elk horloge naartoe is gegaan.

1 like

Ik heb hier de pagina van Longines voor mijn neus, ik heb ook een drietal foto’s gemaakt, en wat kan ik dan het beste vragen?, waar het is verkocht en of het serie nr. klopt aan de binnenkant van de achterklep, en hoe oud het is?

Ik heb al iets ontdekt, ik heb het onder de microscoop gehad en zag dit kaliber nummer 12.68Z in plaats van 12.28Z wat bij de verkoop advertentie stond.

Het serienr staat dat in het uurwerk of op de binnenkant van de achterklep.

Ik heb het formulier ingevuld met de serienr en referentienr en wat vragen erbij en opgestuurd.

Thank you!

Your request has been successfully sent! You will receive an email confirmation in few minutes.
Pending our return, please discover all LONGINES products.

5 likes

Ze geven dan aan aan wie en wanneer dat serienr verkocht is. Ze geven geen garantie dat het horloge origineel is.

1 like