Longines only (Deel 2)

Zojuist even bij :sheep: & :lemon: binnen gelopen, ik wilde al een tijdje een Longines Spirit passen.
Heb o.a. de titanium even omgehad. De grijze dial met de goud omrandde uurmarkingen en wijzers, mijn god :drooling_face:
Overigens was ik hier al bang voor, maar die Spirit is toch überhaupt wel echt prachtig!
De blauwe dial was ook al zo mooi :heart_eyes:

2 likes

Conquest 2023
41mm
72u PR
10atm
Ongeveer 2k

In 38/39mm had ik er ééntje gekocht. Laat ons hopen dat de lug 2 lug meevalt. Indien 47mm dan ben ik alsnog geïnteresseerd.

13 likes
2 likes

Vind dit waarschijnlijk de mooiste uitvoering van de LDD (en daarmee één van de mooiste horloges van Longines). Geen datum en een subtiele groene kleur.

2 likes

Krijg een beetje een aqua terra vibe hiervan! Overigens niets negatiefs!!

3 likes

Precies dit was mijn reactie!. Ik heb vorig jaar een groene at gekocht, maar als deze er was geweest was het deze geworden. Was gister bij de ad en die wist er nog niks over. Hij zou me bellen zo gauw hij de conquest kan leveren. Met champagne dial want die kleur heb ik nog geen.

4 likes

Es kijken of ik deze op kan snorren ergens. Waar kan je nog een vintage revival in correcte maat kopen (35mm) en met een zwarte glossy dial? En aan 1-1,5k? Geweldig :ok_hand:

16 likes

En dan de datumschijf van de ldd erin…:slightly_smiling_face: deze steekt zo af.

Dan gaan we weer dezelfde kant uit :smiley:
Ik ga voor de nieuwe Conquest Chrono met champagne dial :rofl:

1 like

Zou dat kunnen? Goed idee eigenlijk :wink:

1 like

Het is een beetje raar dit, je ziet het op watchbase en bij een juwelier in CH maar niet te zien op de longines site…of mis ik iets?

1 like

Heel raar. Ergens iets misgelopen in de marketing /communicatie afdeling.

1 like

10 likes

Je zoekt de nieuwe Conquest en dan kom je dit tegen…

De kans is groot dat het mijn derde HC wordt!!!

11 likes

Na 7 jaar mijn Longines conquest nog maar eens op de timegrapher gedaan. Het moet niet mogen, gewoon in 6 standen een plusje van 3 sec. :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Mooi hè deze?

1 like

Die ga ik overwegen als vervanger voor mijn AT. Ik mis toch wel wat groens.

En dat zijn toch heel andere prijzen dan een AT!

Mijn gedachte. Gister een groene meistersinger gezien. City edition… erg mooi ook.

1 like

Zekers!

Redirecting... kan iemand hier iets mee?