Nee zou m graag ergens gaan bekijken. Maar is nog niet lang uit (denk ik)?
Heel erg mooi
Mooi die salmon dial, maar de anthraciet versie is ook niet verkeerd.
https://www.astrua.com/images/thumbs/0117580_longines-master-collection-385-mm-ref-l28434632_600.jpeg
Blijf ze maar droppen! Kijk er graag naar
Is dit de prive collectie?
Zoja gave display!
Hoe bevalt de mieuwe conquest?
Zit er serieus naar te kijken
Wil eigenlijk een groene variant maar die heeft wittte datum schijf
De blauwe variant heeft wel een marching datum schijf
Sympathiek merk met mooie releases de laatste tijd
Wanneer gaat de winkel open? (Mooi!)
Is idd mijn prive collectie, de display komt van wiki. Die haalde de minimumprijs niet maar ik was de enigste bieder met een prijs waar je nog geen bandje voor koopt bij longines en het werd me gegund. De conquest… Precies wat jij zegt over de groene dacht ik ook, de datumschijf.
plus, ik heb een groene at dus hij viel af, de blauwe viel af omdat ik een blauwe moonfase al heb. De antraciete bevalt prima, het caliber 888.5 loopt echt fantastisch , is hetzelfde als in de ld en hetzelfde als de 888.4 in de spirit maar dan zonder cosc. Echt een aanrader en de prijs is ook prima, zeker als je kijkt naar de andere nieuwe releases op het moment van Longines, die toch wel erg hoog in prijs zijn geworden.
Toen ik deze week op de website van Monochrome Watches een artikel tegen kwam over dit nieuwe model, was het liefde op het eerste gezicht.
Tot m’n stomme verbazing is er verder geen enkel artikel of video over te vinden, niet eens op de officiële kanalen van Longines zelf!
Gegraveerde zalmkleurige wijzerplaat, 38,5 bij 10,2 mm, kleine seconde, exclusief (voor Longines) uurwerk met 25.200 tikfrequentie, 72 uur power reserve en siliconen veer. Voor 2.600,- euro. Niet te geloven.
Op de officiële website bleek het horloge gewoon beschikbaar. Twee dagen later had ik ‘m al om de pols. Eindelijk de perfect dresser!
Thnx Pieter
De AT ken ik
Gefeliciteerd Marcus. Wat een prachtige NA. De zalmkleur, de kleine seconde en de gegraveerde cijfers
Hele gave display om jouw mooie en uitgebreide Longines collectie te showen
Proficiat! Heb je toevallig nog wat foto’s?
Mvg
Bij deze
Ik ben niet echt goed in fotografie maar gelukkig is het horloge erg fotogeniek
Het horloge is kleiner dan de foto suggereert. Mijn pols meet een bescheiden 16,5 cm.
20mm l2l belachelijke maat, waarom niet 21 of 19 zoals we gewend zijn bij longines