Longines only (Deel 2)

Geen idee maar ik vind het proportioneel wel perfect passen.

Het is een kwinkslag…Longines word nog weleens gekraakt om hun l2l van 21mm. :slightly_smiling_face:

Leuk om het uurwerk te zien…Mijn tuxedo heeft dezelfde maar de caseback is gesloten.

1 like

Ideaal vakantiehorloge! :sunny:

7 likes

12 likes

Doen!! :ok_hand::ok_hand:

1 like

Fantastisch mooi! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :ok_hand:

1 like

8 likes

Heel mooi. Ik ben zelf ook op zoek naar een AD die deze heeft liggen. Mag ik vragen wat je polsomtrek is?

17.5 cm. Ik heb er een n/a over geschreven vorige maand, als je geïnteresseerd bent.:grinning:

Nice, dat is exact dezelfde omtrek als de mijne. Heb net je NA gelezen. Ik zit jammer genoeg al door mijn likes van de dag heen :slight_smile:

Zelf twijfel ik tussen groen (jammer van wit date wheel) of blauw, maar wil ze toch graag eerst in het echt zien.

1 like

Longines is toch wel heel tof :ok_hand:

14 likes

Dat witte datumwiel vind ik ook zo jammer. :grimacing:

Weer thuis?

1 like

Ja, ben weer thuis en aan het werk. Na het werk lekker aan het wisselen. Gisteren vijf horloges omgehad en vandaag alweer vier. Heerlijk :crazy_face:

3 likes

Ik wisselde laatst mijn moonphase voor mijn ld om te gaan douchen. Mijn vriendin zei "meen je dat nou? Ik nig geprobeerd uit te leggen waarom,maar het was al te laat. :grin:

2 likes

Mijn vrouw snapt er niets van, maar laat me mijn gang gaan. Als ik maar niet teveel over horloges praat :wink:

1 like

Ze vind alles prima en gaat ook gezellig mee, we doen veel stedentrips.:grin: Het is zo erg, ik ga niet de deur uit voordat ik een matchend horloge heb…

2 likes

X-post

18 likes

11 likes