Longines only (Deel 2)

Longines Zulu GMT op een groene Zulu strap.

22 likes

Fijne maandag

15 likes

13 likes

13 likes

Blijft genieten :blush:

13 likes

Cross post

14 likes

Crosspost

15 likes

Dit is wel een beest van een horloge hoor. Vond em zelf te druk maar hoe vaker je deze post hoe meer het kriebelt om er 1 te gaan zoeken. Ben zowiezo groot fan van longines. Zie mijn posts hier in dit topic.:grin:

2 likes

Moet eerlijk bekennen dat ik wel een beetje jaloers ben :face_with_hand_over_mouth:
Blijf maar komen met die plaatjes haha!

1 like

Ik had hetzelfde Pieter. Deze met de prachtige blauwe wijzerplaat ook ooit gepast, maar vond de dial te druk en daardoor niet goed afleesbaar. Heb derhalve destijds voor een Tudor gekozen, maar hoe vaker ik hem zie des te mooier ik deze (weer) ga vinden

2 likes

:grin: Zal ik met plezier doen

1 like

Hahah mocht ik ooit level 2 worden en er zat van zijn dan sluit ik niet uit dat hij ooit in het blauw komt :wink:

1 like

Ondertussen alweer gewisseld en vind dit een betere match, leer drukt wel tegen de kast aan en de laatste haalt het bandje open, maar ja

14 likes

15 likes

Het is wederom een goede dag voor een Longines om de pols :grin:

20 likes

precies.:slightly_smiling_face:

20 likes

19 likes

10 likes

Opmerking en :egg: over de spirit 37. Die is zeer ongeschikt voor aftermarket banden. De bandaanzetgaatjes zijn zeer ondiep geboord wat een risico inhoudt voor aftermarket pinnen die niet passen (moet je in feite 18 mm gaan gebruiken) of risico op er uit vallen. De pinnen aan de bracelet zijn vast en kun je niet uitwisselen. Ook zitten de gaatjes te hoog waardoor je band gewoon tegen de kast duwt. Barslecht ontwerp eigenlijk.

1 like

Of ze hebben het express gedaan zodat je alleen oem banden gebruikt? Zijn de oem pushpins niet verkrijgbaar apart?