Geen idee, wellicht ergens wel, als het opzettelijk is maakt het het merk niet sympathiek
Tja, kan het me niet voorstellen. Zou even langs de juwelier gaan en de goede pushpins kopen. Ps, ik heb best een paar longines’ en ben dit probleem nog niet tegengekomen. Kan het niet aan de banden liggen?
Van Hell Juwelier in Amersfoort heeft er eentje in het groen op voorraad
Ik had destijds geen probleem om een MN strap erop te zetten met aftermarket 19mm quick release springbars. Sprigbars pasten prima en er was zat ruimte om de band nog heen en weer te schuiven tussen de kast en de springbars
Maar moet zeggen dat ik verder geen leren band oid heb geprobeerd.
Welke springbars waren dat? Of beter waar gekocht?
Bij Kish (.nl) onder de tab horlogegereedschap > Springbars. Maar volgens mij zijn het allemaal vrij doorsnee pins.
Misschien heeft @RakZaba nog inzichten in de ervaring met aftermarket banden. Die heeft wel eens andere leren bandjes op de 37mm gezet zover ik terug kan zien hier in het topic.
Ik heb er een bandje van Barton opgezet en die zit zeer solide.
Geen gedoe met pielen met springbars die wegschieten of niet goed zitten.
Gewoon een quick release en een stevige fit voor een paar tientjes.
Zo’n MN staat er ook goed op zeg!
Dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Ja dat verraste mij toen ook
Staat ook op mijn wish list
Mooi!
Ik heb de mijne ook op leer. Bevalt erg goed!
Ik heb het in juni vanuit Schotland als souvenir meegenomen. Ik ga deze ook een keer op leer zetten. Alleen nog beetje nadenken wat voor bandje.
Bedankt voor jullie info, 't zal dan aan mijn bandjes en springbars liggen. Rado en watch bandit. Tja.
Mooi blauw leer!
Wat dacht je van zoiets:
Dat is inderdaad een erg fraai bandje.
Mooi, vooral die linkse
Volgens mij heb ik die nog liggen, zal vanavond es kijken. L2l 19mm. Had em op een speedmaster maar nooit gebruikt.