Maar de prijzen van de laatste 2 zijn wel erg fors. De 1e, in 39mm, die komt er bij mij wel…Zo mooi.
Eens! Zoals de wijzers nu staan oogt het inderdaad rommelig!
Wat is de lug to lug van deze?
The new models feature a 39mm case that is 13.5mm thick, has a lug-to-lug of 47mm , a lug spacing of 21mm, and is water resistant up to 100 meters.
Vandaag de Zulu time in 39mm in het zwart besteld! Komt als het goed is deze week binnen, schitterend horloge doet qua afwerking niets onder voor mijn Tudor GMT en Rolex Explorer. Echt een model dat meer aandacht mag krijgen. Dus zal vanaf vandaag ook vaker op deze thread kijken ;).
Cool, prachtig horloge! Deel vooral plaatjes hier zodra deze binnen is😉
Mmm… loop er ook mee in gedachten. Wat was er “rommelig” aan ?
Ook erg benieuwd…
De indices van de wijzerplaat
Combinatie van “stick”/triangle/circle
Als je het eenmaal hebt gezien is het moeilijk om het niet meer te zien
Wellicht in het echt minder
Dus ik ga nog steeds kijken voor de groene variant
Foto’s volgen zeker
Mmm idd, kijken in het echie dus
Wat @Tuur1968 zegt inderdaad. Daarnaast heb ik sowieso een haat/liefde verhouding met de hydro conquest. Ik vind de kasten nogal ‘meh’ maar de wijzerplaat maakt een hoop goed. Bij deze is nu net de wijzerplaat de zwakke schakel.
Dat zou erg zonde zijn als de wijzerplaat niet aan de verwachtingen voldoet🤔
Dus nu is er de keuze ontstaan…. Hydroconquest GMT of ZULU spirit🤔
Voor mij is de Zulu de duidelijke winnaar.
De HQ is niet lelijk, maar de Spirit lijn vind ik prachtig. Zowel de GMT als nieuwe chrono (al is die laatste te dik voor mijn voorkeur).
Ja ik moet er eens een nachtje over slapen… tos zo moeilijk hé? Heb ook een mooie Pelagos gezien 🫣
Nieuwe 32mm hydroconquest modellen op de Longines website. Zal qua maat voor weinigen hier relevant zijn. Maar moet zeggen dat het wel een mooie evenwichtige plaat is zo.
Ik moet altijd wel wat te zeuren hebben, maar een duiker van 32mm? Moet je dan ook een loep meenemen het water in…
Doe dan 36mm ofzo….