Longines only (Deel 2)

Ik zag deze toevallig vandaag in de vitrine liggen, verbaasde mij ook over de maat. Wist niet dat ze zo klein bestonden

1 like

11 likes

Hij is binnen! Werkelijk prachtige afwerking voor een horloge in deze prijs categorie:).

20 likes

Maak je een n/a topic? Mooi man…

1 like

Kruispost, Legend Diver tijdens IR werkzaamheden vastgelegd.
image

3 likes

Goedemorgen :green_heart:

9 likes

10 likes

Gisteren bij Gassan op Schiphol. Erg mooi horloge en mooie maat (helaas niet meegenomen :sweat_smile:)

10 likes

Nieuwe release?

Wat vinden we ervan?

11 likes

Eerste reactie. Heel leuk.
Maar Romeinse cijfers vind ik anders niet mooi, afgesneden cijfers ook niet. Drukke dials en combinatie moon phase en chronograaf ook niet.

En toch… vind ik ieder element goed uitgewerkt. Dus ja. Toch leuk.

1 like

Oude(re) model met de donkere (blauwe) wijzerplaat vind ik veel mooier. Heb deze weleens gepast en op het punt gestaan deze aan te schaffen. Enige reden waarom ik het niet heb gedaan, is omdat deze zo slecht afleesbaar is

De nieuwe release is in elk geval beter afleesbaar

10 likes

Wat te druk voor mij. Vooral de Romeinse cijfers die ook nog eens ingekort zijn geven een rommelig geheel

1 like

Deze hebben we het vaker over gehad… Erg mooi, maar erg druk. Die nieuwe? Romeinse cijfers… Ik vond het eerst altijd echt niks, nu soms wel mooi.

1 like

Deze gister gepast in st raphael. Zelfs voor de speciale prijs heb ik em laten liggen… Erg onrustig horloge…

1 like

Heeft iemand al een idee wanneer die Legend Diver eindelijk in 39mm uitgegeven gaat worden? Er waren in de lente dit jaar al plaatjes gelekt uit Zuid-Korea en toen speculeerde men over juni-juli, wat het uiteraard niet is geworden.

1 like

Ze hadden gewoon die bolletjes indices op 6 en 9 moeten laten…
Zoiets:

9 likes

Ik moet zeggen dat je er snel aan went, maar ook snel weer vergeet.

Met andere woorden: als ik hem een dag om heb lees ik hem zonder problemen direct af. Draag ik twee dagen een ander horloge en dan deze weer, dan duurt het weer een dag om te wennen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik deed met je mee vandaag.

9 likes

Mooie combinatie met de band ook.

Dat volg ik helemaal. Gemiste kans dit. En dat met een horloge waar ze eindelijk de sluiting hebben vernieuwd en er snelverzet in de band zit.