Een mooie vintage longines met massief zilveren wijzerplaat en linnen reliëf. Ziet er in het echt veel mooier nog uit
Prijzen zijn weer omhoog gegaan zie ik. Bijvoorbeeld de HydroConquest van € 1.950 naar
€ 2.000.
Prachtig, deze heb ik nog niet in mijn Longines collectie.
Supermooi. Ben je van plan het brons te laten verweren, of probeer je hem in huidige staat te houden?
Is nu 2 jaar en alleen een beetje donkerder geworden,
Als het te erg word een badje van ketchup en wat citroen proberen.
Maar is nu nog niet nodig.
Van de middelste zijn maar 3 exemplaren bekend
Yes, eindelijk gepast! Beauty hoor, veel bling, geen date, wel een fraai geslepen kast in mat en glans en hij geeft ook nog eens aan hoe laat het is!
Beste, de middelste is dat een 30CH en de rechtse 12.68Z met chrono module? en de linkse 12L ? of zit ik er naast. Ze zijn wel prachtig hoor,
De Longines wint voor mij al op alle fronten
Maar… de 5k vraag. Heb je em ook gekocht want de prijs vind ik toch echt een obstakel. Trouwens op yt kwam er een advertentie van deze langs bij me.
Inderdaad de 5K vraag!
Neen, de intentie was passen. In coronatijd heb ik de Bigeye gekocht zonder deze gepast te hebben, deze stond helaas niet volgens verwachting, erg mooi maar te klein helaas.
Longines maakt mooie horloges en deze Flyback Spirit is voor mij wel een van de mooiste.
Of ik het de 5K waard weet ik niet, dan ga je weer vergelijken en afwegen. Eerst maar eens afwachten of het top of mind blijft.
Ik zit nu op de Longines website. Viel mij nu pas op dat de prijzen weer zijn gestegen…
De big eye met 41mm te klein? Dat lees je niet vaak. Ik heb een ldd, die is 42mm en die vind ik nu eigelijk te groot, heb ook de nieuwe conquest, die is 41mm en dat gaat net. Boven 40mm koop ik niet meer…
Ja, vorige week…
Group policy?
Omega trok zijn prijzen ook op.