Longines only (Deel 2)

Mijn beste,

Prachtige Longines!!
Ziet er bijzonder fraai uit.
Proficiat met deze nieuwe verworvenheid!!

Ik wens je er dan ook een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Longines als NA Tom :+1:t2:

1 like

Blauw in 39mm, de beste uitvoering :+1:
Gefeliciteerd!

1 like

9 likes

Ook maar weer eens een foto’s delen van de Longines in mijn bezit.

13 likes

Kan het zijn dat de prijzen van Longines (weer) gestegen zijn? €2100,- voor de nieuwe Conquest zie ik nu op enkele sites voor €2200,- staan. Het lijkt maar door te gaan en is het nog geeneens januari.

2 likes

Vorige week maandag…

Goed om te weten… heb deze op het oog en wil hem eigenlijk volgend jaar pas aanschaffen, maar heb het idee hoe langer ik wacht hoe… :arrow_up::moneybag:

1 like

vandaag gepast bij punte in Utrecht…
Mooi ding alleen qua gevoel wordt het toch de Tag Heuer

3 likes

Je weet dat ik em heb he…Op chrono worden ze stukken goedkoper aangeboden. De mijne kwam uit Duitsland van een juwelier, maar dat was omdat deze nog niet in Nederland te verkrijgen was. Ook nog wat korting gehad.:slightly_smiling_face:Edit ik heb niet via chrono gekocht.

Wat!? :sob::sob::sob: Hoe mensen verschillen…Gelukkig is dit Longines only en leiden zulke controversiële uitspraken alleen maar tot verwondering of huilbuien.:grin:

4 likes

Jazeker :grinning_face_with_smiling_eyes: de zwarte versie toch? Bevalt hij nog goed en heb je snel last van vingerafdrukken/krasjes op de gepolijste gedeelten? Heb hem nog niet gepast, maar dat is wel een beetje mijn ‘zorg’.
Zag een blauwe tweedehands voor €1600 staan op Chrono inderdaad. Zou dit horloge wel graag voor de beleving fysiek willen aanschaffen maar dit is wel een serieus prijsverschil…

1 like

Bevalt prima, maar je moet niet bang zijn voor veegjes of krasjes. De band is ondanks geen micro erg fijn en mooi.

1 like

Ik ben ook wel benieuwd wanneer die stijgingen stoppen ja. Ben bang dat het nog wel even door gaat.

Oef, vind de TH zeker niet lelijk, maar zo naast elkaar wordt de keuze voor Longines wel heel snel gemaakt. Ik ben biased; vind Longines een prachtig merk en de Spirit collectie misschien wel de mooiste in de prijs categorie tot €5.000

4 likes

Hij is fijn:

7 likes

hi longines liefhebbers:)

heeft er iemand toevallig een rubbere of ledere bracelet voor zulu GTM 39mm te koop

of wellicht suggesties waar men een mooie kan scoren

Op de longines website? Maar erg benieuwd post een foto van je 39mm zulu asjeblieft.

Klopt :pray::blush:

6 likes

10 likes