deze 9 k werden voor de engelse markt gemaakt. het horloge is in de originele staat ook de wijzerplaat, men kocht uurwerk apart en de kast werd terplaatse gefabriceerd. omega had ook iets dergelijks met denissonkasten
Mijn LLD op een single pass leather strap van CNS gezet. Dit geïnspireerd door foto van vintage Longines divers die je ook wel eens op dat soort bandjes zag.
Heb de LLD ook op een NATO geprobeerd, dat vond ik niks. Dit is wel een gave combinatie.
Leuk hoe de LLD op zoveel soorten banden goed staat!
Dit bandje van CNS is qua kwaliteit niet spectaculair, maar voor minder dan 10 euro leuk om wat te proberen.
Schoenen maken de man, maar een nieuw struisvogelpoot-bandje van @Ko-Banden maakt het horloge. Het lijkt alligator maar de nerf, vooral aan het einde van de band, is anders.
Het lijkt ook bijna de vorm van struisvogelpoten. Mooie dikke band op een longines die ik nog es wil toevoegen.
Mooie combi Roel
Zeer chique
Dank Longines liefhebbers! Een dik gevulde band staat het best op deze Master Collection chronograaf, maar struisvogel-banden zijn vaak hooguit 3.5mm… Deze is 6mm dankzij Ko.
Mijn beste,
Ziet er bijzonder stijlvol uit!!
Veel draagplezier.
Orologio Signaturis Temporis
Wezen passen vandaag. Te groot voor 17cm pols of net aan?
Vond dat hij in de spiegel wel goed oogde. Helaas geen foto van.
Ik vind het je goed staan