Longines only (Deel 2)

Gewoon doen! Ik heb em op 17,5 cm pols.

2 likes

Niks mis mee!

1 like

Hij staat je prima! Ik heb iets smallere polsen en vond hem voor mijn persoonlijke smaak net te groot, net als de Black Bay 41 smooth bezel. Als je twijfelt kun je altijd geduldig afwachten aangezien ze ongetwijfeld een 39mm gaan releasen. Ik hoop dat dat niet te lang duurt :slight_smile:

1 like

Een 34 hebben ze al. :slightly_smiling_face:

1 like

True, maar die is dan weer te klein en heeft diamantjes. Als ze er eentje uitbrengen tussen de 37 en 39 mm dan ga ik er meteen eentje halen :slight_smile: Hebben we insiders bij Longines op het forum die weten of dit in de nabije toekomst gereleased gaat worden?

Vooral de bruine en groene wijzerplaat zijn erg fraai!

2 likes

Ik vind hem eerlijk gezegd toch te groot vallen voor u pols. Als er in begin al twijfel is nooit doen bij horloges of hij staay volgende maand in het blauw. Althans dat is mijn ervaring bij mezelf.

2 likes

Super. Ik ga proberen er een te bemachtigen voor de kerst, liefst hier op het forum :slightly_smiling_face:

1 like

Nee, ik vind hem prima staan! Longines heeft vrij grote lugs en daardoor oogt het horloge soms groter dan het daadwerkelijk is. Datzelfde heb ik met mijn 41mm HydroConquest (ik heb zeer smalle polsen). Als ik dan in de spiegel van een afstandje kijk ziet het er meteen een stuk beter/anders uit. Het zijn echt de lugs die 't groter maken.

1 like

Lange lugs, daar kennen ze wat van bij Longines. :heart_eyes:

11 likes

11 likes

Misstaat niet die lange lugs

13 likes

16 likes

12 likes

Op Chrono24 zijn er afgelopen anderhalve week advertenties gespot van de langverwachte Legend Diver in 39mm:

Betekent dat de officiële verschijningsdatum niet ver weg meer kan zijn…toch?

11 likes

Maar wat een prijs vergeleken met de 42mm…

4 likes

Wow wat vet! Nu hopen dat de Conquest rework snel mag volgen! :slight_smile:

Denk je dat dit de RRP zal zijn of dat dit de prijs is die enthousiastelingen er voor over hebben om dit model als eerst te bemachtigen? Bij de Spirit was de 37mm versie ook duurder vanwege de verbeterde clasp, maarja, ook al zijn er verbeteringen doorgevoerd bij de LLD zou dit flink aan de prijs zijn.

Wat een geld, leuk horloge zolang hij onder de 2k blijft. Anders toch liever een Tudor of Omega.

1 like

Ik kan het even niet meer vinden maar pasgeleden zag ik een screenshot langskomen van iemand in gesprek met Longines. Hier werd gesproken dat er geen 39mm op de planning staat. De 34mm en 41mm waren immers net uit.

2 juweliers waar ik geïnformeerd has kwamen met hetzelfde antwoord.

Hij zal ongetwijfeld ooit komen maar ik verwacht niet op korte termijn. Zaterdag ga ik in elk geval de groene ophalen :star_struck:!

1 like

Komt niet. Trouwens mijn plaatselijke ad zag de nieuwe conquest voor het eerst toen ik em liet zien.:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Heb de LLD altijd een heel gaaf model gevonden, maar helaas te groot.

Is die er eindelijk, hebben ze de prijs flink omhoog gegooid. Jammer.
Wellicht over een aantal maanden goedkoper te vinden online…

1 like