Longines only (Deel 2)

Jouw pols? Prachtig de nieuwe LD! :ok_hand:

Prachtig horloge! Longines is heerlijk bezig met de nieuwe releases

O nee bedoel eindelijk uitgebracht , helaas niet mn pols

1 like

Ah :wink:

Tof zeg!
Ik hoop de 36mm nog een keer op te kunnen pikken hier op HF, maar ze komen slechts zelden langs in het blauwe.

Deze nieuwe is erg fraai!!

Mijn beste,

Proficiat met deze talentvolle verworvenheid!!
Ziet er prachtig uit!!
Ik wens je er een langdurige pols-tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Zoals ik 20 uur eerder meldde.:wink::upside_down_face: Jammer dacht dat dit de jouwe was. Ik sla em over. Veels te duur geworden. Cal 888.6 is nieuw maar eigenlijk een 888.4 zonder datum…

Oprecht een tof horloge maar iets waar ik door iemand anders niet meer doorheen kan kijken, het volgende:

SmartSelect_20231116_200953_Instagram

Overigens moest ik heel hard lachen en vind ik het vooral heel grappig in plaats van lelijk

7 likes

Advies aan iedereen. Negeer de laatste post van @OmroepMax. Ik deed dat niet en de ldd is nu geruïneerd voor mij.:wink::grimacing::see_no_evil:

3 likes

oei…die is mooi, welke is dit?

Conquest VHP L37164969, inmiddels verkocht. Wel een fijn en zeer nauwkeurig horloge. Aanrader.

1 like

erg mooi

1 like

bevalt tie?

13 likes

Longines uit 1951, Amerikaanse massief gouden kast

11 likes

Alweer een weekje in bezit

19 likes

Moet je wel gelijk geven :joy:

1 like

Je hebt mijn advies genegeerd en toch gekeken…:grin:

1 like

De band is echt fijn he? Die verrastte mij ontzettend. Alleen is het wel een scratchmagnet.

1 like

Zeker weten! Heel comfortabel.
Grootste nadeel zijn inderdaad wel de micro scratches waar de gepolijste delen met 3 dagen dragen al compleet onder mee zitten (?), en deze ook wel extreem gevoelig zijn voor viezigheid of vingerafdrukken. Maarja, je kan niet alles hebben :sweat_smile:

1 like