Heeft toevallig iemand de Longines Flagship met diamanten in bezit? Zou graag wat echte foto’s ervan willen zien!

Longines eind jaren 50 begin 60
Is Engels goud (9 karaat)
Misschien iemand die er meer van weet?
Met dank aan @stev3 vanaf gisteren in mijn bezit
WOW
Parel
Dank je Glenn
Zeer mooi horloge
Al even terug. Als Amsterdammer het uitje naar Zaandam voor de woonwinkels daar.
Naast station Zaandam het Inntel hotel. Leuk ontworpen, alsof ze een hoop Zaanse huisjes op elkaar gestapeld hebben.
En het lukte me niet geen reflectie te krijgen op de LLD….
Prachtig
Snelle reactie van Longines.
Dank je wel.
The original serial number 4’997’450 identifies a wristwatch in stainless steel bearing the reference 3071. It is fitted with a Longines manually wound mechanical movement, caliber 9.47, and was invoiced on 17 May 1934 to the company Bessire, which was at that time our agent for Belgium.
Leuk, ook dat het horloge niet de wereld is overgegaan en na bijna 90 jaar nog in België is.
Longines doet dit toch wel goed hoor. Ik ben op de fabriek geweest, daar, in het museum staan boeken vol met alles wat er geproduceerd is.
Het is inderdaad knap van Longines om de historiek te bewaren en dan nog gratis te delen.
Ik mailde enkele weken terug Mathey-Tissot met vraag om info maar kwam van een kale reis terug.
Deze hebben geen info meer over, in dit geval, de jaren '70…
Longines® Watches Official e-shop in the Netherlands | Longines® NL Het mag weer wat kosten.
Pff veel geld voor een horloge met een samenwerking met Hodinkee. Vraag me af of er veel mensen bereidt zijn om dat voor een horloge met Hondinkee erop te betalen. Zo populair is Hondinkee volgens mij niet meer…