Longines only (Deel 2)

Prachtig :heart_eyes:
Niet het originele bandje toch?

Vandaag de Hydroconquest weer aan, stiekem erg fijn horloge om te dragen. Niet groot / zwaar. Blij mee :+1:

14 likes

Klopt. Heb het horloge op staal gekocht, maar vind het leuk om af en toe wat andere bandje erop te zetten. Beetje afwisseling :ok_hand:t2:

1 like

LLD

28 likes

Spirit op leren band :smiley:

24 likes

Nieuw bloed in het topic? Nog niet eerder gezien.:+1:

1 like

Nieuw bloed op het forum!

2 likes

Welkom op HF Niels. Nice Spirit :+1:t2:

1 like

Doet het goed op leer idd.

11 likes

Best geinig als rood je kleur is.

14 likes

Rood is mijn kleur, longines mijn merk en deze ken ik niet.

2 likes

Longines flagship heritage year of the dragon.

1 like

Zo mooi maar helaas is hij nooit uit de doos gekomen…:face_with_peeking_eye:

9 likes

Gaaf ding inderdaad!

Heb em natuurlijk gelijk opgezocht. Dank voor het delen.

Goedenavond allen, nieuw hier en geen ervaring met Longines. Echter mijn oog laten vallen op de conquest 2023 en kan diezelfde ogen er eigenlijk niet vanaf houden. Helaas in mijn nabije omgeving geen juwelier te vinden die deze aanbiedt dus op internet gaan zoeken. Op chrono24 stuitte ik op een Amerikaanse aanbieder. Naast dat ik geen ervaring heb met Longines heb ik ook geen ervaring met Chrono24. Zouden jullie het aandurven? Wat zijn de voor- en nadelen?

Ps: mijn excuses als ik eventueel bepaalde huisregels heb overtreden

Alleen kopen binnen EU want anders BTW en invoer heffingen er nog boven op, Amerikaanse en Japanse prijzen zijn dus minder interessant dan het lijkt.

Longines is toch door heel Nederland wel te zien / krijgen? :thinking: Zou gewoon ergens gaan passen hoor.

1 like

Ik vraag me af welk nieuw horloge Longines vandaag op IG heeft aangekondigd:

2 likes

Oh wacht
#theOG

16 likes

Daar gaat die nieuwe in ieder geval niet aan kunnen tippen :ok_hand:. Toffe band ook!