Heb er trouwens wel een 20mm bandje opgezet. Zit imo net iets mooier.
En daar is ie dan
Ook lid geworden van de Longines club!
Helemaal gelukkig met deze fraaie NA.
Zal er nog een topic over maken, maar kon het niet laten om het eerst hier in Longines only te laten zien.
Fijne dag allemaal!
Dit is wel een kanjer…
Mijn beste,
Chapeau!!
Goed gedaan hoor!!
Een schitterend horloge van een befaamd horlogehuis.
Draag hem in goede gezondheid.
Orologio Signaturis Temporis
Mijn beste,
Proficiat met deze fraaie aanwinst!!
Mooie bezel zeg.
Ik wens je er een sportieve tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd, goede keuze!
Ik denk dat Longines zich hiermee zichzelf echt in de voeten schiet. Dit zijn inderdaad Tudor/Omega en ook Grand Seiko prijzen. En ik denk dat voor dit soort bedragen de meeste mensen dan toch voor een van die merken kiezen. Helaas want Longines is een prachtig merk.
Ik mag in dit topic zeggen dat ik liever mijn geld spendeer aan Longines dan tudor. Denk dat we er aan moeten wennen, Longines verkoopt als een gek dus die prijzen zijn, zeker in Azie, geen struikelblok.
Ik ook Alleen ik denk dat de meeste mensen dit niet voor een Longines over hebben. Maar goed zoals je zegt verkopen ze als een gek dus blijkbaar maakt het niks uit.
Persoonlijk is mijn probleem met deze prijzen dat ik het er wellicht wel voor over heb, maar dat ik het budget er gewoon niet voor heb.
Want als dit € 6.300 waard is:
Dan vind ik deze voor ruim 2000 ballen minder eerlijk gezegd nog steeds waar voor je geld (zeker als je weet dat je daarbovenop op een nieuwe Longines nog wel goede korting kan pakken):
Ik vind het voor mezelf gewoon jammer dat het merk waar ik zo’n goede feeling mee heb en af een toe daadwerkelijk nog eens wat van kan kopen snel verandert naar nóg een merk met toffe horloges die ik alleen maar op plaatjes zal gaan bewonderen.
Precies het zelfde probleem hier. Toen je nog een automaat voor pak hem beet 1200 euro (de oude conquest heritage) kon krijgen zat Longines nog in mijn budget. Nu allang niet meer. Ben ik ff blij dat ik de Flagship Heritage 3 jaar terug gekocht heb voor toen nog 1500 euro.
Een Longines boven Tudor zeker, maar Tudor lijkt omhoog te gaan in kwaliteit en qua prijs stabiel te blijven. Longines lijkt omhoog te gaan in prijs, en stabiel in kwaliteit.
Qua design wint Longines het 9 van de 10 keer, maar horloges die in mijn collectie blijven komt toch aan op details, de band, hoe ze aanvoelen, afwerking etc. Daar zit nog wel een verschil met bijvoorbeeld Omega.
Geweldige dial! Hoe draagt ie?
Perfecto!