Longines only (Deel 2)

19 likes

Nummer 1,2 en 6 houden. Wow :star_struck:

1 like

Dank je, kan niet wachten tot het zomer word :sunglasses: dan knalt ie helemaal :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Schitterend ding en idem wijzers. Zal vast snel weg zijn. Succes met de verkoop.

2 likes

Ik heb hem een paar weken gehad. :wink: Voor mij dus niet, vooral omdat hij mij niet het kwaliteitsgevoel gaf dat ik bij de 42 wel had. Ik heb laatst de 39 bekeken en dat zou dan eerder mijn keuze zijn. Heb je die al gezien of gepast?

1 like

Alleen op film. Logische tussenmaat inderdaad. Helaas was deze niet op voorraad van de week en daarbij vind ik de plaat van de beide (en evt. rode) wel een erg mooie aanvulling. Bedoel je dat de 36 wat fragieler overkwam?

1 like

Fragiel is niet het juiste woord, maar wel lichter en door het uurwerk ook wat blikkeriger als je begrijpt wat ik bedoel.

1 like


De nieuwe 39mm moet je echt eens passen dan. No date en volgens mij is de lug to lug slechts marginaal groter.

15 likes

Goede feedback. Zal er erg in houden.

Ok, ga hem eens proberen binnenkort.

1 like

12 likes

Ik heb per mail gevraagd of de nummers in mijn Hydroconquest kloppen met het type en van welk jaar hij is.
Nu krijg ik een link doorgestuurd waar je een Certificate of Authenticity á CHF 300,- of een Extract from the Archives á CHF 120,- kunt krijgen.
Niet echt toegankelijke service, als je het mij vraagt.

Zou een dealer me hier mee kunnen helpen, of zitten die hier ook niet op te wachten?

1 like

Beetje vreemd extract of the archives is echt een gratis service. Authentificatie kost wel geld. Wss is je horloge niet oud genoeg.

Niet dus :face_with_raised_eyebrow:

Further to your inquiry, we inform you that any request for historical information involving extensive archival research will be met by ordering an Extract from the Archives at a cost of CHF 120.00. This service is only available for Longines timepieces produced more than 10 years ago and can be requested here: Histoire de ma montre | Longines® CH

We hope this information will be of help to you and remain at your entire disposal for any further information you may need

3 likes

Ik zie het nu ook, ik heb er in februari nog 2 gratis laten dien. Was ook altijd gratis en Longines werd geroemd om deze service. Lekker dan…

2 likes

Ik zal morgen eens bij een dealer binnenlopen. Een beetje persoonlijk contact kan wellicht geen kwaad.
Geen idee of zij er iets mee kunnen, maar dat hoor ik dan vanzelf.

14 likes

:green_heart:

8 likes

7 likes

14 likes


Blijft mooi…

11 likes