Deze zat gisteren in mijn brievenbus ![]()
Staat toch beter om de pols.![]()
![]()
Ik vind dit de mooiste versie van de HC. GEFELICITEERD
Thanks ![]()
Als extra is het nummer 1 van 300. Was even vrolijk toen ik het zag ![]()
Dat is inderdaad helemaal bijzonder!
Ultra chon = cool ![]()
Eens! Hetzelfde vind ik van de witte variant van de huidige generatie Seamaster 300M
De groene variant is een kanshebber dit jaar. Helaas in Rotterdam nergens te passen afgelopen weekend.
Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, toen ik de groene in de showcase zag staan vond ik hem maar niets, maar eenmaal om de pols zag hij er spectaculair uit! Dit is in mijn ogen wel eentje die je blind kan bestellen.
Deze foto’s maken de kans nóg groter. Ik wil hem toch wel even passen. Niet zozeer voor de kleur, maar of de klik er is op mijn (bescheiden) pols.
Ik heb een 16-16,5cm pols met een zeer geaccentueerd polsbot, mijn horloges vallen meestal altijd net op die bult.
Voor mij is een 39mm echt perfect
Deze komt net vers terug van service bij Longines. Ziet er weer netjes uit, is weer waterdicht en loopt weer zoals het hoort !
Hoe lang is hij weg geweest? En beetje redelijk geprijsd?
Zit met de mijne te kijken of naar Longines of de plaatselijke horlogemaker.
Denk 8 weken in totaal. Iets meer als € 400,–. Ik had de onderste schroefkroon kapot gedraaid en hem bij S&C ingeleverd tbv reparatie. Uiteraard werd het een ‘full service’. Maar goed, ben er wel tevreden over. En weer 2 jaar garantie !
Dat valt dan nog wel weer mee.![]()