Op jubilee zou het dan wel worden. Maar goed hij staat op de derde plaats van de lijst.
Heel erg geslaagd. Ik heb het filmpje bewust nog niet gekeken, anders zit ik mezelf alleen maar lekker te maken ![]()
In dat geval zou ik hem inderdaad niet gaan kijken… ![]()
Zeer geslaagd ontwerp. En ik vind 2600€ nog meevallen op groene band. Maar het allerbeste vind ik nog wel dat de achterdeksel geschroefd is en niet bevestigd is met losse schroeven , wat een armoede was dat.
Kappen nou! Ik word hebberig van dit model!! ![]()
Ik draag mijn Heritage Classic al een aantal jaren op een BoR van Forstner maar mis taper in de band. Iemand suggesties voor een passende stalen band die van 19 naar 16mm tapert?
In bezit van mevrouw @Gup
https://www.horlogeforum.nl/t/wat-is-je-nieuwste-aanwinst-geen-horloges-deel-4/571216/1141?u=apmv
Heel mooi, als je het mij vraagt
De nieuwe Ultra-Chron is wel erg lekker, wp wel wat druk. Hij komt in 37mm en 40mm, 3900,- met stalen band, 3700 op leer voor beide groottes.
Mooi he, de eerste plaatjes hebben we 2 weken geleden gezien in dit topic.
Ik wist al een tijdje dat deze ging komen en ga binnenkort passen. ![]()
Nieuwe Classic UltraChron is best aardig maar net als bij de Ultrachron diver die ik heb is er te veel tekst op de wijzerplaat. Als ik de ontwerper was zou ik alleen het woord Longines laten staan en het logo en de tekst “automatic” verwijderen.