Gaaf zeg de nieuwe modellen. Met name de ijsblauw is erg fris en leuk. Maar ben ik de enige die deze secondewijzer mist? Ik moest mijn versie hebben vanwege deze secondewijzer.
Longines zelf ook aan de tease voor morgen. Wederom wat Omega saus toegevoegd in mijn ogen.
Bezel ook lekker uitgelijnd ![]()
Jeetje, slecht. Haha
Echt verschrikkelijk. Hopelijk is het de hoek van de camera maar zelfs dan, waarom zo posten.
ik ben bang van niet
Ik krijg bijna het gevoel dat leaks bewust kunnen zijn = voorpret en aandacht. En negatieve bezel aandacht is ook aandacht / reclame ![]()
De 39er heeft wel een serieuze L2L: 48.10 mm
Valt wat tegen, 46 of 47 moet bij 39mm toch gewoon mogelijk zijn.
Voor de rest wel super; zwarte glanzende plaat, keramische bezel, micro adjust clasp, en -5/+15 accuracy. Mooi pakket voor 2,2k hoor.
Nette duikers maar vind ze wel wat meh qua character. Ik mis de cijfers denk ik.
Wel goed dat er nu een prima clasp bij zit.
Omg, de nieuwe HC! De huidige generatie is prachtig maar het zat er natuurlijk aan te komen dat er een nieuwe zou komen. Vorige week nog gekeken op de site van Longines maar toen ik hier net ineens 67 ongelezen berichten zag wist ik het meteen.
Ik vind 'm prachtig, aanbod in mooie kleuren en de band en sluiting lijken echt een grote verbetering. Wel jammer van de cijfers, dat was echt typisch HC. Gelukkig wel hetzelfde geweldige uurwerk (L888).
Ga ik 'm kopen? Nog niet. Ben nog erg blij me de huidige. Maar het gaat zeker mijn volgende worden.
Ik vond eigenlijk die lichtblauwe erg leuk, maar na het zien van de foto’s van Fratello vind ik ik de donkerblauwe echt ultiem!
Vandaag gepast! Echt een hele geslaagde release overall. Persoonlijk vind ik de relatief lange lug to lug erg jammer, het horloge draagt hierdoor groter dan je zou verwachten van een duiker met een 39mm diameter.
Die met die lichtblauwe wijzerplaat is toch wel echt een lekker horloge
. Ik ga die binnenkort toch even bekijken ![]()
Bedankt voor je foto’s!
Was jouw pols nu ook 17cm?
Wat was je indruk van de oyster band?
Bij de Zulu Time / Spirit 39 vond ik hem net wat staal missen: te ‘dun’ en tikkeltje te ‘jangly’. Is de nieuwe HC wat massiever qua feel?
Ga ze binnenkort ook even bekijken ![]()
Edit: Ik dacht dat deze alleen op milanese was. Vet!
Was dit ook 39?
De laatste met ice dial is boutique only of e commerce volgens de Longines site.
Mijn pols is 16,5cm! De stalen band voelt erg solide en doet mij qua gevoel denken aan een Sinn band. De Longines medewerkster vertelde dat de blauwe op staal een boutique only uitvoering was!
Overall echt een geslaagde release, maar hij draagt niet als de meeste 39mm horloges met een lug to lug van 48 en een best rechte case. En de markers lijken eerder een soort van dikke lume dan dat ze volledig applied zijn. Maar alsnog zijn het prachtige horloges ![]()
Gaaf! Maar dit was dan niet in Nederland, denk ik?
Jammer dat hij inderdaad op papier net 1mm te lang is, en die rechte cases… dit + male endlink maakte de Zulu op mijn 17cm pols een beetje meh helaas.