Nee ik ben nu op vakantie in Azie
De Hydroconquest draagt beter dan de Zulu op smalle polsen als je het mij vraagt! Ik had bij dat horloge precies hetzelfde probleem. Bij de HC is hij eigenlijk alleen net iets te lang. En ik vind het vreemd dat bepaalde kleuren alleen op mesh verkrijgbaar lijken (bijvoorbeeld geen grijze bezel op bracelet)
Heerlijk man! Mooie souvenir ![]()
Maar die grijze bezel en cookie monster op oyster i.p.v. milanese hadden inderdaad echt een top combinatie geweest ja! Heb ook geen idee wat een losse Longines bracelet zou kosten tegenwoordig.
Ik dacht ca €400?
Zo klopt deze een stuk beter.
Mesh vind ik echt niks.
Heb nog een gloednieuwe mesh liggen voor de ldd die op maat is gemaakt bij de ad en er toen gelijk vanaf is gehaald.
Zou bijna denken past de band van de conquest 2023 hierop?
Liep vanmiddag voorbij Punte in Utrecht en daar lagen ze in de vitrine. Wel echt heel erg tof! Ik ben fan ![]()
Gefeliciteerd (vast!)
Klopt het dat ze bij Punte nu alleen de milanese hebben met ice blue en en zwart/blauwe bezel?
Nee, ze hebben alle kleuren in deze uitvoering, tenminste dat is wat ze bij van Baal zeiden, hij is met deze band wel €100,- duurder
![]()
Heb misschien niet zo goed opgelet. Had vooral oog voor de zwarte en donkerblauwe.
Lagen de ‘gewone’ zwarte en blauwe er ook?
Had vanmiddag toevallig nog app contact maar leek te begrijpen dat deze nog moesten komen.
Geen groene?
De “gewone” zwarte en donkerblauwe heb ik zien liggen. De zwarte met blauwe bezel ook. De groene heb ik niet zien liggen. Maar goed, het waren 20 seconden en ik weet niet hoe goed ik alles heb onthouden
vond het al leuk dat ik ze zag liggen!
Thanks! Dan weet ik voor nu genoeg ![]()
Dan ligt er meer dan ik dacht/ze zeiden. Binnenkort even langs!
Gefeliciteerd. Mooie uitvoering. Waarom niet de H-link?
Daar heb ik er al genoeg van
en ik vond deze combinatie erg mooi.