Jouw foto’s waren de druppel. Besteld!
Graag gedaan!![]()
Leuk om te zien dat je weer plezier in de horlogehobby hebt gevonden! Mooie NA
.
Groet, Unagi ![]()
Wat is die prachtig! Ik zit ook hard na te denken of ik er een ga aanschaffen. Maar neem ik dan de zwarte of de blauwe?
Ik ben ook zeer benieuwd naar de zwaete/blauwe maar dan wel op mesh band! Volgende week hopelijk passen tijdens een weekendje Amsterdam
De blauwe…![]()
Welke andere horloges ( kleuren) heb je?
Daar neig ik ook wel het meest naar ![]()
Zwart/monochrome, wit en blauw. De blauwe is de LLD 39mm die ik hier regelmatig post. Echt een prachtige kleur met die lacquered dial. Ik verwacht dat dezelfde kleur blauw ook op de Hydroconquest gebruikt is?
De slate grey spreekt me ook wel erg aan, alleen jammer dat die dan net weer niet op de H-link bracelet komt ![]()
Eigenlijk zit er maar een ding op: naar de AD om beide kleuren eens te bekijken en te passen haha.
En mee te nemen ![]()
Ik kon het toch niet laten
Het was wel een kut klusje om de band vast te maken aan de kast. Heb 3x op het punt gestaan om het bandje weg te gooien
Mooie is dat ik hem nu verkeerd om heb zitten.maar ik heb geen zin meer om hem los te maken
Ik heb gekozen voor blauw, omdat blauw heel vaak zwart lijkt en mijn zwarte sub altijd op de schopstoel zat tot ik hem daad werkelijk had verkocht…
Random gedachte:
Is het makkelijk om zelf de bezel van een hydroconquest te vervangen? Zo ja, dan zou je meerdere bezels kunnen kopen en zo de look van je horloge transformeren net zoals dat bijvoorbeeld bij de Formex Reef kan.
Netjes!
Welke band is dit precies? In zoek nog steeds een donkergroene ![]()
Het wisselen was wel vreselijk ja… Met de Zealande ook ervaren.
Zou ook echt een actie voor mij zijn. Bandje staat wel goed!