Longines only (Deel 3)

Ja mooi. Mijn pols is ook 21 cm, maar ik hou van kleine horloges. Ik had zo’n grote IWC Big Pilot in ruim 46,5 cm. Iedereen vond hem goed staan, maar ik voelde het net als een pendule om mijn pols. Uiteindelijk maar verkocht. Wel jammer want oorspronkelijk zijn die oude pilotenhorloges gewoon groot. Ze moesten over het manchet van de piloot. Het blijft mooi die Flieger uhren. Fijn weekend! :slightly_smiling_face:

1 like

Horloge moet je voelen vind ik , mij maakt het niet uit :smiley:

1 like

9 likes

Ik heb hier een steel reef afterburner bezel liggen voor de 58 gmt. Super goede kwaliteit

1 like

Vervang je m zelf of laat je dat doen?

Zelf gedaan, was ook mijn eerste keer maar zonder proberen leer je het niet. Het is ook geen rocket science

1 like

Zo ziet de zwarte er heel gaaf uit. Goede foto ook, waardoor het horloge nog aantrekkelijker wordt haha.

Zo beredeneer ik ook voor de blauwe. En daarnaast zou ik in de toekomst een Explorer willen. Dan wordt de collectie wel heel monochrome, maar met die foto van @NOAD wordt de keuze toch weer lastig haha.

2 likes

Niet mijn foto overigens :smile: (deskdiverdanny op Insta)

Heb de zwarte wel incoming.

1 like

Ah nu je het zegt. Ik heb even in content moeten kijken, maar had de foto al snel gevonden. Wanneer krijg je de zwarte binnen?

1 like

Volgende week verwacht ik.

1 like

Oef kijk hoe mooi de grijze bezel in combinatie is met de H link. Het lijkt een heeeel klein beetje op een ghost bezel.

21 likes

Op Artem sailcoth…

18 likes

Mooie band. Kleur staat goed

Ik heb de mijne inmiddels omgedraaid. Als je weet dat het al een keer gelukt is gaat het meteen een stuk sneller en makkelijker.

Inclusief vouwsluiting ben je voor €25 klaar en is het best een comfortabele en mooie optie al zeg ik het zelf

15 likes

Zeker ook een leuke optie, staat ‘m goed!
Ik heb voor deze Moonswatch band nog getwijfeld tussen die met zwarte of die met de witte streep op de band…

1 like

Dan zou ik wit doen gezien alle witte accenten.

Maar voor t geld kan je dat alsnog doen toch, ter afwisseling.
Het is echt een prima bandje en met een vouwsluiting voelt het helemaal goed

Nog even over die Artem. Enige waar ik me een beetje overheen moet zetten is het (onder bepaalde hoek) zichtbare bolletje van de quick-release springbar… :thinking:

1 like

ja dat had ik ook idd. Gat tussen de band en de kast is net te groot bij sommige horloges

Ik ben er uiteindelijk wel aan gewend geraakt. Hopelijk jij ook

Nou, in het ‘ergste geval’ haal ik die QR springbar eruit en gebruik een gewone… :wink:

Nu ik trouwens toch bezig was… CNS ribbed en CNS cotton strap.
Geen enorme CNS fan, maar die twee type banden blijken toevallig érg goed.

13 likes

Dit ziet er gaaf uit zeg! Heerlijk zomers!

:rofl: Dit herken ik bij mijn Speedmaster. Om deze reden is de Artem bij mij de deur uit gegaan.

Maar beide banden staan heel erg gaaf! Blijf spammen met dit soort foto’s.

Ik lees dat veel mensen hier korting hebben gekregen op de nieuwe HC. Denken jullie dat dezelfde korting gegeven zou worden op de 38mm Conquest? Of misschien meer, aangezien deze al een tijdje op de markt is?