Sow! Heel andere kleur dan je overal op internet ziet. Heb je wellicht nog meer fotos met ander licht enzo?
Enige nadeel draag het meest donkerblauw en zo nu en dan zwart
Dit horloge speelt héél erg met licht. Neem (nogmaals) mijn foto van vanochtend met indirect licht:
Maar wanneer je hem slechts een klein tikje kantelt, wordt hij een stuk lichter en komt de lacquer dial heel anders naar voren:
Weet niet of je mijn NA topic hebt gezien, maar daar staan ook nog wel wat foto’s: NA: Longines Hydroconquest 39mm - 2026 - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges
Vind deze persoonlijk ook wel mooi:
Of geen zon:
VS wel zon:
Oke haha nu begin ik nog meer te twijfelen shit
![]()
Haha, het enige advies dat ik kan geven is volg je gevoel! (of anders nóg een keertje passen)
Maar ik denk dat het een sleeper is ![]()
Ja
Twijfel ontzettend.
Had wat op het oog maar dan krijg je voor meer geld mindere specs zoals de longines.
Maar gaat het om het oog, de specs, of allebei?
Wat heb je voor ogen?
Iets anders maar met sw200 uurwerk.
Lever je toch weer in qua gangreserve.
Daarom toch maar de bi-color in het blauw gezet ipv de nieuwe Hydroconquest.
Ik denk dat ik horando eens om commissie ga vragen. ![]()
![]()
haha snap ik zijn fijne gasten daar. Zeer duidelijke communicatie
Zo is hij echt heel gaaf
In de zon is het niet mijn ding
Dat heb ik met de hele lichte foto’s van de blauwe overigens ook maar in mindere mate
Dat heb ik in de praktijk trouwens nooit gezien zo licht
Ja hier ben ik ook bang voor misschien toch de zwarte dan hmm
Ik ben wel kamp blauw hoor. Ik heb mijn tekst even aangepast ter verduidelijking
Ik heb foto’s voorbij zien komen dat hij heel licht is maar dat heb ik in het echt nog niet gezien. Ook niet toen het zo warm was twee weken geleden
Hij is meestal donker blauw tegen het zwarte aan
Ik vind het juist leuk dat dat een beetje wisselt
Maar ik moet zeggen dat als ik geen black bay 54 met zwarte wijzerplaat had gehad ik in het zelfde schuitje als jou had gezeten
Ik zou voor de groene gaan😂
Ahh shit man hahaha wat een gekut zeg ze zijn ook net te duur om er 2 te kopen
Of de Certina eruit en de blauwe HQ erin?
De blauwe hc39 is voor mij qua kleur toch echt wel heel divers aan het blijken. Vandaag voelt ie in een hoop situaties opeens heel erg grijs aan ![]()
Of het vertaald op de foto weet ik niet. Maar het is fascinerend hoeveel kleurschakeringen ik al voorbij heb zien komen… ik vind het eigenlijk bijna nooit ronduit blauw.
Jaa draag die certina vrijwel nooit kocht deze op mijn 15e nu 9 jaar later ben ik beetje uitgekeken op het blauwe vandaar mijn twijfels