Deze Lindbergh Hour Angle hier weer eens plaatsen voor de afwisseling. ![]()
Foto’s zijn van gisteren.
Fijn weekend!![]()
Deze Lindbergh Hour Angle hier weer eens plaatsen voor de afwisseling. ![]()
Foto’s zijn van gisteren.
Fijn weekend!![]()
Ja inderdaad. Hij is een beetje olijfgroen. Heb nog wat foto’s bijgevoegd. Kleur is echt heel subtiel. Ik heb alle kleuren gepast en vond deze en de blauwe het mooiste. Omdat ik al en blauwe TH Carrera heb in ongeveer dezelfde kleur heb ik voor groen gekozen.
Ik heb in Florence gezocht, nog wel wat Spirits te vinden, maar geen groene. Zoektocht gaat verder. Dank voor het delen van de foto’s Rogier
Ik hoop dat ze deze 39mm in wat meer kleuren uitbrengen
Zal toch wel ![]()
Welke maat zoek je? Bij schaap & citroen hebben ze hem een langere tijd gehad met korting, maar nu alleen nog 42mm beschikbaar op de site.
Misschien hour passion Roermond een appje sturen? Reageren snel en leuke kortingen ![]()
+31 6 39887206
Hour passion. Je kan ze via whatsapp vragen foto’s te sturen van de huidige collectie.
Ja, de laatste 40mm bij S&C is gekocht door iemand op HF die sneller was. De 42mm is op mijn 17cm pols te groot. Goed idee, ik ga de Outlet in Roermond benaderen
Heel mooi horloge! Gisteren nog live gezien in deze configuratie (op rubber)
Vraagje; ik wil graag de zwarte 39mm nieuwe hydroconquest bestellen, maar ipv de H-link wil ik hem op de mesh bracelet. Zou een AD de banden willen omwisselen of zal je ten aller tijde de mesh apart erbij moeten kopen…?
Apart
Dat was ik ben ik bang🤔.