Longines only (Deel 3)

Héél vet zeg

1 like

Ja toch?!
Ik kreeg hier stiekem wel meer respect voor. Toch bijzonder, of zo. Althans ik had dit niet bij Longines verwacht…

Sluit ook niet uit dat er toch nog een keer een Longines of Hydroconquest terugkeert in de collectie :face_with_peeking_eye:

2 likes

9 likes

Zijn ze allebei weg?

Als je er goed over na denkt kom je bij Longines terug.
De afgelopen weken voornamelijk mijn Omegas en Breitling gedragen maar heb ze net weer weggebracht en de Longines naar huis gehaald.
Ze winnen het altijd.:slightly_smiling_face:

1 like

Ik draag mijn Longine HC zoveel dat het bijna mijn daily is geworden :smirk:

13 likes

Ja klopt. Mijn opa is er mee begonnen en na mijn moeder en ik heeft mijn zoon nu ook ontdekt hoe fijn de Longines horloges zijn.

5 likes

Als ik het goed begrijp het je er één van 300 en niet nummer 1 van 300 :laughing:

Groeten’
Rutger

1 van de 300 klinkt nog altijd niet slecht :joy:

1 like

12 likes

15 likes

Yes ! Ik moest helaas toch keuzes maken voor deze

En ben nog steeds erg blij met m’n Pelagos 39 als duiker

7 likes

16 likes

21 likes

Mooie combi met de tudor al zeg ik het zelf

11 likes

Meer dan deze twee heeft een mens niet nodig eigenlijk.

1 like

Absoluut waar! Het enige is dat je zo hebzuchtig wordt van alle horloges die in omloop zijn😂

Het bestaansrecht van dit forum. Hahaha

Niet meer wellicht want een groot deel is nog maar TL-1 óf terug gezakt naar Tl-1 en kan niet eens meer meelezen op het blauwe gedeelte.
Hopelijk schrikt het niet te veel deugdelijke leden af

Wie zijn er allemaal gezakt naar TL-1 dan? En waarom zouden deugdelijke leden zich af laten schrikken doordat er om goede redenen beperkte toegang is tot het blauw? De betrekkelijke veiligheid is juist een deel van het bestaansrecht.