Longines only (Deel 1)

Ik heb je een pb gestuurd :+1:

1 like

Dit is heel mooi, super bedankt!!
Ik wacht idd nog even op (al dan niet positief) bericht van de juwelier, maar blij met jouw bericht.

Zolang zij het regelen, brand ik mijn vingers er niet aan. Ik moet eigenlijk een iets voordeliger horloge hebben om wat te kunnen spelen met banden wisselen en verstellen. Op zich een mooi doel, want daarvoor is het makkelijker budget vrij maken dan voor een nieuwe Tag Heuer o.I.d. :grin:

Nogmaals dank voor je behulpzaamheid, top!

1 like

Geen probleem :slight_smile:
Een originele halve schakel is natuurlijk ook gewoon de beste oplossing. Ik was er eerlijk gezegd niet van op de hoogte dat deze bestonden. Ik vraag me dan ook af waarom deze niet meegeleverd zijn op de Hydroconquest en op welk model ze dan wel zitten.
Of zijn ze echt alleen maar los te bestellen, zodat ze kosten kunnen besparen door ze niet bij alle modellen mee hoeven te leveren?

1 like

Die halve schakel is gewoon de laatste schakel, degene die jij hebt losgemaakt. Alleen is het afwachten of ze los te bestellen zijn. Mijn juwelier wist niet zeker of een specifieke bestelnummer die halve schakel betreft, dus op goed geluk besteld. Ik ben benieuwd wat hij gaat ontvangen. Misschien is het wel een hele, maar dan goudkleurig :joy:

Uiteraard kom ik er op terug zodra ik iets hoor van de juwelier.

1 like

40 likes

Vandaag door de juwelier m’n stalen band laten verwijderen. Dat lukte me echt niet… En nu m’n nieuwe rubber band erom. Gaaf! De stalen band gaat het doosje in en zal niet meer gebruikt worden.

25 likes

Heel mooi!

1 like

Dit ziet er serieus goed uit :+1:

1 like

Ik vind dit een gave combi.
De kleur van de wijzerplaat is ook apart mooi. :+1:

1 like

Mee eens. Dank je.

1 like

Nog even wat foto’s van mijn meest gedragen horloge :grin:

20 likes

12 likes

14 likes

Is jouw dial nou lichter van kleur dan de mijne?
Heel mooi :+1:

Ik heb de quartz en jij de automaat

Ik had eerst de conquest vhp en heb de duiker later gekocht. Vind het mooie horloges in z n prijsklasse. :ok_hand:

Net terug van groot onderhoud.

9 likes

14 likes

20 likes

Prachtige Longines :ok_hand:t2:

1 like