Nieuwe release, 39mm, titanium, wel heel erg BB pro vibes maar vind de Longines mooier. Wat vinden jullie?
https://www.longines.com/nl/p/watch-longines-spirit-l3-802-1-59-6
Nieuwe release, 39mm, titanium, wel heel erg BB pro vibes maar vind de Longines mooier. Wat vinden jullie?
https://www.longines.com/nl/p/watch-longines-spirit-l3-802-1-59-6
Allebei precies even duur, 4200 euro.
Ik had niet verwacht dat Longines zich op gelijke voet met Tudor zou plaatsen.
Ik denk dat Longines Tudor als grootste concurrent beschouwt.
Heel mooi horloge. Arabische cijfers, ik hou er van. Jammer dat ze opgelegd zijn.
Mooi horloge maar ik vind de normale Zulu Time versies mooier. De Tudor Black Bay Pro overigens ook. Longines en Oris lijken inderdaad hun pijlen op Tudor te hebben gericht.
Mooi. Maar 4200? Lijkt me beetje duur voor moderne longines. Mist wel een beetje xfactor wat de legend diver wel heeft bijv.
Ah, ik niet. Maar ik vind de BB pro sowieso een beetje een vreemd ding.
Inderdaad stevig. Alleen in tegenstelling tot bijvoorbeeld Omega die ook elk jaar meerdere keren de prijzen omhoog gooit, lijkt Longines (en Oris ook) wel elke keer ook de kwaliteit en specificaties op te voeren.
Ik vind zeker bij Oris de prijs kwaliteit verkeerd met die caliber 400. Uiteindelijk boeit t movement me 0, en de looks heb je ook met een sellita.
Gelukkig van titanium. Anderhalf ons staal aan de pols is niet meer van deze tijd.
Ikke nie
Ik vind 'm te… monochroom zo. Er moet een extra kleurtje in het geheel!
Ja mooi horloge, maar als ik zou moeten kiezen ga ik toch voor de Tudor.
Like.
Te duur.
Hij is wel heel erg gaaf! De datum staat mooi op zijn plaats, geen sterren op de wijzerplaat zoals bij de reguliere Longines Pilot reeks, mooi! Alleen wat te dik met zn 13,5, maar grade 5 titanium is een dikke plus
Goed te zien dat Tudor het vuur aan de schenen gelegd wordt. Competitie in de sub 5k prijscategorie, laat maar komen.
Relatief een wat grote kroon.
Geeft juist wat meer karakter aan de kast.
Erg tof! Ik ben alleen niet zo’n fan van die gigantische male end links.
Mooi horloge, maar ik zou voor een Tudor gaan.
Ik vind deze samenwerking erg goed gelukt, maar zal persoonlijk altijd voor de BB Pro kiezen.
Mooier zonder de 5 sterren koelkast indicatie, maar geen €4200 mooi