Nog niet naar mijn mening, maar ze zijn wel bezig om op dat niveau te willen geraken.
Probleem is volgens mij dat jij nog niet heel lang mee draait op het forum
Omega is de laatste jaren pas echt hard aan het stijgen met hun prijzen en willen zich zelf in een korte tijd naast rolex plaatsen.
Ieder z’n mening , maar naar mijn mening sla je plank mis met je opmerkingen en beredeneringen mbt de merken …
Maar terug komend op mijn eerste reactie, ja ik vind ook alle horloges eigenlijk best duur … maar goed take it or leave it
Had je dit 10jaar geleden geschreven had je gelijk. De omega van 10jaar geleden had ik ook op het niveau van de Longines gezet. Binnenwerken van ETA lichtjes aangepast, vaste back case, gedrukte dial plates, enz. Nu is dat totaal geen waar meer dus Omega is 100% zeker niveau Rolex waarbij de Omega meer waarde voor zijn geld geeft. De Rolex heeft wel een beter naambekendheid.
Maar idd waar de waarde van de Longines in zit blijft mij een raadsel maar ik kan ze wel qua looks appreciëren.
Ik heb het niet over naambekendheid maar over wat je krijgt voor je geld. Daar moeten we toegeven dat Omega meer waar voor zijn geld geeft.
Ik geef het door ;-). Nu ja, wat is er mooier dan een vrouw die een echt uurwerk draagt en een niet een designer brand bling bling ding of een ROLEX omdat het een dure naam heeft…
Ik ben een groot Longines liefhebber en trotse bezitter. Ik begrijp alleen niet waarom ik meer dan vierduizend euro zou uitgeven aan iets waar met koeienletters reclame voor hodinkee op staat.
Omega 10 jaar geleden en longines 10 jaar geleden
Maar goed, je hebt 100% gelijk … ik vermoed dat je toch doorgaat tot je gelijk krijgt dus bij deze
Koffie van Douwe Egberts?
Vooral de speedmaster
Zullen we het weer over de Longines hebben?
Stefan hoeft hem niet, dank voor je input Stefan.
Voor mij juist een dikke pré, mooi horloge!
+1
Zoveel Sjaken, zoveel smaken.
Ik vind opgelegde puntjes, blokjes, driehoekjes, streepjes etc helemaal prima. Maar opgelegde arabische cijfers vind ik niet mooi. Voor wat het waard is
Gezien de cijfers op de bezel zou dat een pré zijn,samen met de dial zijn het nu wel erg veel cijfers,maaaar dan lijkt het weer teveel op de Tudor