Probleem is volgens mij dat jij nog niet heel lang mee draait op het forum
Omega is de laatste jaren pas echt hard aan het stijgen met hun prijzen en willen zich zelf in een korte tijd naast rolex plaatsen.
Ieder zân mening , maar naar mijn mening sla je plank mis met je opmerkingen en beredeneringen mbt de merken âŠ
Maar terug komend op mijn eerste reactie, ja ik vind ook alle horloges eigenlijk best duur ⊠maar goed take it or leave it
Had je dit 10jaar geleden geschreven had je gelijk. De omega van 10jaar geleden had ik ook op het niveau van de Longines gezet. Binnenwerken van ETA lichtjes aangepast, vaste back case, gedrukte dial plates, enz. Nu is dat totaal geen waar meer dus Omega is 100% zeker niveau Rolex waarbij de Omega meer waarde voor zijn geld geeft. De Rolex heeft wel een beter naambekendheid.
Maar idd waar de waarde van de Longines in zit blijft mij een raadsel maar ik kan ze wel qua looks appreciëren.
Ik geef het door ;-). Nu ja, wat is er mooier dan een vrouw die een echt uurwerk draagt en een niet een designer brand bling bling ding of een ROLEX omdat het een dure naam heeftâŠ
Ik ben een groot Longines liefhebber en trotse bezitter. Ik begrijp alleen niet waarom ik meer dan vierduizend euro zou uitgeven aan iets waar met koeienletters reclame voor hodinkee op staat.
Ik vind opgelegde puntjes, blokjes, driehoekjes, streepjes etc helemaal prima. Maar opgelegde arabische cijfers vind ik niet mooi. Voor wat het waard is