klopt, maar wat heeft het horloge eraan als hij in
een lade ligt te verstoffen naast een omega
speedmaster ?
Probeer gewoon eens het horloge te dragen, bijvoorbeeld op zondag.
Of met kerst, dan is opa er ook een beetje bij.
Misschien ga je het horloge dan toch nog waarderen.
Bedankt voor de verrassend aardige woorden, maar ik heb toch besloten dat het horloge weg gaat.
Leuke is dat ik het horloge zelf heb moeten halen toen opa nog leefde en het was een trip van 3800 km heen en weer, ik had er zelf een Longines van kunnen kopen en dan nog geld over gehouden :-)).
HOuden was inderdaad de beste optie maar ja als je er verder niets om geeft kan hij beter de verkoop in .
Denk dat schattingen aan de hoge kant zijn,denk dat je er tussen de €150-200 voor gaat krijgen gezien de prijzen op e-bay,laat anders maar eens weten wat hij uiteindelijk opgebracht heeft, ben wel benieuwd.
Ik heb ook een keer een Longines Flagship gehad. Ik vond het een heel mooi horloge, maar ben me later wat meer gaan focussen op andere merken. Ik denk dat je er wel 300 voor kunt krijgen.
Welkom :)o en het is mooie om te zien hoe de meningen over de prijs :S:S:S kunnen verschillen :S:D8-)
Een paar aspecten zijn niet benoemd,
Materiaal van de kast; een gouden kast is duurder dan chroom om RVS kast.
Is de bandje van Longines:S
Maar meest belangrijkste is "Het is rottijd voor de verkoop"X( maar toptijd voor inkoop:~
dus als je niet in de wegstaat nog effen wachten voor hoofdprijs:D
Groeten
iwan
Goed, ik ben net bij de horlogemaker geweest in Middelburg die ook mijn omega’s onderhoudt.
Hij heeft de longines bekeken en het heeft mij wel een beetje verrast.
Bij het openmaken is duidelijk geweest dat hij onderhouden is geweest en in de vijftiger jaren is gekocht. Het is idd een goud horloge en hij schatte hem voorzichtig rond de 800 euro en zei mij hem zeker niet onder de 600 euro te verkopen. Onverslijtbaar zei hij en alles liep nog keurig.
Al met al een verrassende uitkomst voor mij.
ik zal hem toch te koop zetten hier op het forum en op marktplaats.
Bedankt voor al jullie inbreng.
Is hij van goud, ja dat veranderd de zaak natuurlijk…dat maakt hem idd flink meer waard maar nog steeds denk ik niet dat €600 haalbaar is tenzij je boel geduld hebt maar dat heb ik dan zelf nooit…
maar leuke vondst hoor,is moeite van ophalen toch wel waard denk ik
succes met je verkoop en laat eens wat wat hij heeft opgebracht.
ik hou jullie op de hoogte waarschijnlijk komt de middelste Omega speedmaster ook te koop. Deze is 5 jaar geleden helemaal nagekeken, nieuw glasm rubbers, knoppen etc.