Al bij al valt het nog mee. Ik mag blij zijn dat ik er nog ben. Hoewel ik twijfel dat dit ongeval geen zaadje heeft geplant voor een nekhernia die me vele jaren later heel wat ellende heeft bezorgd.
Ik heb in gedachten heel wat pistes bewandeld over waar dat Lorus horloge nu wel zou kunnen zijn en kom telkens op een dood spoor… Ik vrees dat ik het als officieel verloren zal moeten klasseren.
Dat is fijn, al weet ik vanuit de familie hoe erg een nekhernia kan zijn.
Zonde maar menselijk, zo ben ik een waardevolle ring kwijtgeraakt. Simpelweg verloren, na diverse intensieve uren zoeken.
Ik bedacht ook net, mijn ouders hadden er ook een als laatste horloge. Konden ze gewoon in het dorp bij de plaatselijke juwelier kopen. Ze hielden niet van “show”. Een onderwijzeres en een boer.
WIE heeft er een Lorus digitaal analoog horloge uit de jaren 80/90 liggen of kent iemand met een horloge wat hier op lijkt? Het gaat hier om een Lorus sports 50m met uurwerk v041 en de serie is v041-5030 of in die trant. Voornamelijk die met de grotere wijzers.
Heb Lorus Nederland al gesproken die gaan me de catalogus pagina’s op sturen als ze die kunnen vinden. Maar ben heel erg op zoek. Dus als jullie iemand kennen of een winkel met oude voorraad !? Dank
Ja ik heb veel uitvoerig contact gehad met Lorus Nederland en Japan. Met wat zoeken toch uitgekomen op het feit dat de eerste foto die ik deelde het zelfde horloge was.
Nu heb ik die uit India gekocht en is gisteren binnen gekomen. Ik heb de andere ook gekocht voor de kast. Dan ga ik de module en kast van de tweede gebruiken. En van de eerste de handen en wijzerplaat. Ik blijf wel kijken voor een goede kast en band van de eerste.