Lekker strak, en het horloge lekker losjes ️
Ach joh , lekker los dragen , slijtage is altijd weer te fixen
Ik draag mijn horloges altijd om mijn linker arm, heb ze vrij strak zitten zodat ze achter het bot blijft zitten. ik draag hem links omdat ik schrijf met mijn rechterhand, en zou ik hem rechts dragen dan schuift de sluiting over de tafel.
Haha als hij met zn arm een deurpost raakt blijft het horloge onbeschadigd zo diep zit het in zn vlees/vet.
Dit! En altijd links, rechts word ik gek van
Hahaha Zo strak zou ik hem alleen dragen als ik 'n slagaderlijke bloeding heb,
Beetje losjes, net geen pooier-style op links natuurlijk.
Horloge altijd links. Rechts vind ik niet lekker zitten.
Stalen bandjes wat losser zodat ze een beetje om mijn pols kunnen glijden. Leren bandjes altijd strak om mijn pols
redelijk strak en links. Los vind ik echt verschrikkelijk
Los en links aangezien mijn polsknook wel wat uitsteekt. Als ik em te strak doe zit dit gewoon niet fijn. Voorkeur gaat wel uit naar stalen bandje aangezien je die maat net iets beter gepast krijgt
Altijd links, zou het rechts niet kunnen verdragen.
Ook altijd strak, niet handig om te typen als je horloge beweegt
mijn idee…niks is handig als je horloge beweegt
Nadeel is n irritante afdruk en platgedrukte haren als je m afdoet
+1
Rechts (links zit niet meer lekker na polsbreuk) en losjes.
Los, vast, ik draag mijn horloges het liefst goed passend. Op leder of stof. Passend is dus niet los maar ook niet strak.
Alles wat niet goed past of niet comfortabel te dragen is heb ik de deur uit gedaan. Inclusief alles waar ik uitslag van krijg.
Rechts en redelijk vast, alhoewel met dit warmere weer door zweten en zonnebrandcrème mijn Oris Aquis Small Second Date op staal uit 2015 (230 gram!) vrij snel los gaat zitten, vooral als ik wandel.
Links en redelijk strak, er moet bij mij dan 1vinger tussen de band passen en dan net boven het polsbotje.
Draag ik 'm losser krijg ik last op de rug van mijn hand door de kroon die daar op drukt.
Ook draag ik het liefst op rubber of nato en dan ook nog een horloge zoals de SKX en mijn Squale waar de kroon niet op 3uur zit.
Staal moet gewoon lekker strak zitten, of zoals @SuperC zegt: SNUG
Anders slijt de band en krijgt te snel te veel rek.
Daarnaast zit het ook lekker.
Ik had ooit een oom waarbij zijn horloge super ruim aan een jubilee met mega rek bungelde.
En ook nog met het glas naar de pols toe…
Was zijn style.
Niet de mijne.
Mijn opa droeg zijn horloge, met zo’n fixoflex band, altijd vrij ver richting de elleboog, zoals je dames nog wel eens ziet doen. Het was meer een armhorloge i.p.v. polshorloge.