Links en lekker losjes
Strakstrak - geen ruimte om te draaien. Enne, gewoon links.
Linker pols, losjes maar niet zodat het horloges om de pols heen kunnen draaien. Metaal draag ik meestal iets losser dan leer overigens.
Daar krijg ik om meerdere redenen kramp in mijn ballen van…
Ben linkshandig maar draag hem ook links. Rechts voelt raar en stoot ik veel eerder. Met de kroon links vind ik dan wel weer een uitkomst!
‘Nonchalant’ los… links
Niks nie knellen nie!
Nou moe, door dit topic voor het eerst van mijn leven een horloge om mijn rechter pols gedaan…
Waardeloos
te los is slecht voor een metalen band, dan slijt ie eerder, ook stoot je horloge harder en vaker…
[quote=“Proenski, post:44, topic:155185, full:true”]
[/quote
Ah, leer dus…
Met dit warme weer kan er wel weer een half schakeltje tussen. Zit nu te strak.
Dankjewel Omega, voor het niet leveren van een verstelbare sluiting op een toch niet al te goedkoop horloge.
Ik volg je conclusie niet
[quote=“Proenski, post:44, topic:155185, full:true”]
[/quote
Ah, leer dus…
Ah…daar ben je toch echt het slim genoeg voor
Ik draag m’n horloges link (ben rechtshandig), zo’n 3 à 5 cm van de start van m’n linkerhand (dus niet zuiver op de pols en vlak tegen de hand) en er kan meestal wel een vinger(tje) tussen de sluiting en de pols. Ik heb een voorkeur voor metalen bracelets, maar leer is wat praktischer om bij te stellen.
Ik dacht redelijk los maar laatst was het warm en ik merkte dat hij strak zat. Heel gek.
Staat dit ook niet in de handleiding van Seiko bij de stalen bandjes? Is inderdaad een gulden middenweg: eigenlijk net iets te los maar voorkomt knellen als je huid een beetje vochtig is.