Lug afgescheurd op de lasnaad

Die RobbieVdb is typisch het voorbeeld van een loonslaaf. Die denkt: voor 125,- euro moet ik de hele dag hard werken. Maar hij vergeet dat die juwelier voor dat uurtje werk werk nog ongeveer de helft aan btw en belasting af moet dragen. Met een beetje pech heeft deze juwelier nog een huurpand en wat personeel. Ga er maar aan staan in deze tijd.

100 reacties en ik vraag me af of TS nu geholpen is… (Dan kan er een slotje op).

1 like

Je scoort geen punten zo hĆØ. Het feit dat je niet werkt wil niet zeggen dat je per definitie beter voor elkaar hebt dan een ander. En hoe definieer je dat je het beter voor elkaar hebt? Meer geld? Meer kennis? Meer aanzien?

1 like

In ieder geval niet meer vrienden denk ikšŸ˜‚

1 like

Je vraagt je soms af of sommige mensen niet gewoon de verkeerde hobby hebben uitgekozen. Man man man wat een gekniep weer.

1 like

Nondeju, het is toch overduidelijk dat deze meneer op het forum is alleen om stennis te schoppen. Gewoon negeren, dan houdt het vanzelf op.

6 likes

Ik heb de volgende anekdote voor je:

Een man is bezig met een kostbare RVS achterwand voor in zijn keuken, tot zijn schrik laat hij de plaat vallen wardoor er een flinke deuk in zit.

Hij vermoed dat de plaatselijke smid hem zou kunnen helpen en inderdaad is dat het geval,
de smid kijkt zorgvuldig naar al zijn hamers en pikt er een exemplaar uit.

Hij legt de plaat op het aambeeld en geeft een klap op de RVS plaat, tot zijn verbazing ziet de man dat de deuk is verdwenen en er niets meer van te zien is.

De man vraagt aan de smid wat de kosten zijn, die zegt het kost € 100,-. Nou nou zegt de man dat vind ik erg veel geld voor slechts 1 klap met een hamer. De smid antwoord ā€œ de klap kost slechts €10,- maar om te weten hoe je moet slaan kost je € 90,-

Wie de schoen past trekt hem aan

12 likes

Ik schat hem niet ouder dan een jaar of 17 en een hoop gebluf.

3 likes

Waaaatt!!! :disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved:

Nooit, maar dan ook nooit doen…

1 like

Vind die prijs echt meer dan goed.
Lekker snel brengen zou ik zeggen

1 like

Leuke discussie.

Ik hoop voor Robbie dat hij zijn schaapjes op het droge heeft en die ā€œRolliesā€ heeft gekocht van centen die hij geenszins anders nodig heeft. Ik gun dat een ieder van harte.

Ik, als simpele loonslaaf zijnde, betaal nog steeds elk jaar voor een hele mooie Rolex aan rente op mijn hypotheek aan de bank. ALS ik dus het geld (over) had om twee Rolexen te kopen, betaalde ik daar liever (deels) mijn huis mee af, zodat ik over de jaren heen minder rente aan de bank hoef te betalen. Huis eenmaal versneld afbetaald, geen maandelijkse hypotheek kosten meer, kan ik elk jaar een Rolex bijkopen, zonder er verder iets anders voor te laten. Daarnaast is ā€œmijnā€ huis dan daadwerkelijk van mij. Dat is stoerder dan een dik horloge om de pols, terwijl ik ondertussen woon in een huis dat eigenlijk van de bank is. :laughing: ALS ik al simpel genoeg zou zijn om zoveel geld uit te geven voor een Rolex. :sweat_smile:

On topic: koop een soldeerijzer en goudsoldeer. Vijltjes en polijst spul en doe het zelf. Is het wellicht niet 100% strak, maar heb je het wel ZELF gedaan, EN ervan geleerd.

3 likes

@RobbieVdb
Ik snap iets niet helemaal. Je weet niet hoever je een kroon moet aandraaien, maar geeft wel advies over het zelf repareren van een lug?

Kan niet anders of we hebben hier een troll dames en heren

3 likes

Als je 15 bent kan ik je dat de komende tien jaar nog niet uitleggen. Vraag maar aan je ouders.

Gewoon door een vriend laten herstellen voor een krat bier. Zo werkt dat toch volgens jou.

Ervan uitgaande dat je vrienden hebt, natuurlijk.

5 likes

Is het geen bedtijd

2 likes

Zoeff naar bed. :thinking:

1 like

Was Zoeff ook een Belg?

Nope. Trollende eikels (eikeletende trollen?) en ik zullen nooit maatjes zijn.

1 like

Niet genoeg gegeten vanavond wolvin? Je hapt nog zo…

1 like

Ik heb vanavond nog helemaal niks gegeten. Misschien moet ik dat maar “s doen, ja.

1 like