Is het al vrijdag?
Luxe, kwaliteit en goedkoop is een zeldzaamheid.
Is het al vrijdag?
Luxe, kwaliteit en goedkoop is een zeldzaamheid.
Mazdari.
tenzij je Dolly Parton heet
Zolang er nog zotten rondlopen blijven hun die prijzen hoog houden, en als je horloges moet aanschaffen om je aanzien en status hoog te houden ben je een toch in mijn ogen een zielig figuur. Heb zelf dure en goedkope horloges en wat draag ik het liefste een Lip en die zou ik niet ruilen tegen de duurste Rolex of welk ander merk dan ook.
Horen ook.
Reclame, status en zeer hoge Zwitserse uurlonen.
Kwaliteit, afwerking, gebruikte materialen⦠o ja zei ik al luxe en status?
Montblanc lederen broeksriem kost 250 euro, Aldi 15 euro en ze zorgen er ook voor dat mijn onderbroek niet plots zichtbaar wordt.
Heb ik al luxe en status vermeld?
Ik krijg geen geweldig gevoel als ik iets van China in handen krijg, een JLC voel ik me toch een beetje opgewonden.
Service na verkoop? OW wacht even, jij kan 500 van die Chinese kopen voor onderdelen.
Pardon, Dolly wie?
Ik heb nog een cd liggen met haar beste liedjes, Dolly Parton greatest tits.
Wat een domme vragen
Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden.
Dit klopt wel. Rolex is het beste hier in.
Ik snap al die mensen die reageren ook nietā¦.
Heb de hele dag al een vrijdag-gevoel, dus dit topic past er prima in.
We hebben allemaal ergens moeten beginnen. En in de basis is het natuurlijk ook allemaal bullshit.
Die reageren omdat het helemaal geen domme vraag is⦠Sterker nog, sinds de belachelijke prijsstijgingen en BS van een aantal van de grote merken ontwikkelen de āhommage merkenā en zelfs de nepperts een steeds grotere fanbase. Immers; hoe meer je belazerd wordt door de grote merken, hoe relevanter de āwaarvoorjegeld-merkenā worden, en zelfs hoe legitiemer een neppert wordt (als statement dan).
Heeft vooral te maken met ontwerpen, engineering, personeelskosten⦠maar men betaalt voor het merk, de heritage, het gevoelā¦pak spritsen van de appie is 99 cent, van lu 2.20⦠ja zo gaat dat
Is die polaris zo groot of? Dit het eerste horloge die jij eens niet klein laat lijken
Het is gewoon appels met peren, dat weet TS ook wel.
Tuurlijk, maar dat doet het internet graag; appels met peren vergelijken
De lugs lijken ook aardig naar benden te buigen, als ik de laatste foto zie. Heb em volgens mij nog nooit ergens om gehad. Ga binnenkort dagje naar Rotterdam, eens zien of ik hem ergens tegen kom en proberen
Ook wel is ff wat anders als het gaat om een duiker, gezien de interne bezel
Jlc heeft trouwens wel de grootste prijsstijgingen gehad afgelopen jaren, meende op een gegeven moment iets van 44%
Wat denk jij dat een Montblanc Meisterstuck ballpoint kost qua productiekosten⦠?
Die lachen zich helemaal kapot daar in Hamburgā¦
Luxemerken zijn per definitie duur anders zouden het geen luxemerken zijn.