Luxury Bazaar

Hallo, ik ben net nieuw op dit forum. Ik overweeg een aankoop van een nieuw horloge via Luxury Bazaar. Is er iemand bekend met deze website en wat zijn jullie ervaringen. Daarnaast ben ik benieuwd wat “normaal” is als het gaat om het betalen van een horloge? alles vooraf, of pas bij levering. Graag jullie reakties?
Grt, Eric

1 like

Maar ff linkje erbij
https://www.luxurybazaar.com/

Ik zie dat er al een filmpje is gepost over de website in 2018. check dit even :wink:

Ok, maar het is dus wel een betrouwbare site voor zover jij weet?

Houd je wel rekening met alle invoer kosten etc?

Kan zomaar 25% boven op de prijs zijn :sweat_smile:

Lijkt mij wel, een simpele search op Google levert toch behoorlijk veel positieve reacties op via de bekende review sites. Zelf nooit besteld overigens

had ik nog geen rekening mee gehouden. Ik snap dat er leverkosten zijn, of heb jij het over invoerrechten etc?

Ja. Er moet gewoon btw over betaald worden.

De naam is iig echt k*t.

En het lijkt me normaal dat je vooruit betaalt. Zeker als je iets koopt in het buitenland.
Of met creditcard.

Dan is het goedkoper om naar de US te vliegen het horloge daar op te halen en betalen en op die manier BTW te ontlopen

Dan moet je alsnog btw betalen als je terug gaat naar NL…

Om welk horloge zou het gaan? Lijkt me niet dat je die niet binnen Europa kan krijgen.

1 like

In principe wel, maar btw ontwijking is niet iets wat het het forumbeheer hier graag besproken ziet.

En wij zijn hier nogal gezagsgetrouw. :+1:

5 likes

Ja nou, dat hoeft natuurlijk niet. Maar dat is geen discussie voor op HF.

1 like

Audemars Piquet.26470ST.OO.A101CR.01
Staat daar voor 19.900 $ nieuw. Die prijs krijg je niet in NL. Maar als er 25% bij komt dan scheelt dat nogal

Als het om dit model gaat, dan zitten er ook geen papieren bij alleen een doos.

Ja goh, anders zou iedere Nederlander wel horloges in de US aanschaffen.

2 likes

Denk dat veel mensen dat ook doen;)

Ik denk dat dat meevalt, want de douane controleert nagenoeg alles uit de VS.

3 likes

Je wilt een horloge kopen van 20K en dan over de post laten versturen?

Niet jammeren als het zoek raakt.

Dan moet je het betalen als je op Schiphol aankomt. Overigens is vliegen op het moment vrij lastig.