Liefhebbers,
Ik ben erg benieuwd wie er nog meer een M.A.D 1 Red of Blue heeft op het forum.
Ik vind het echt een geweldige gimmick van MB&F.
Liefhebbers,
Ik ben erg benieuwd wie er nog meer een M.A.D 1 Red of Blue heeft op het forum.
Ik vind het echt een geweldige gimmick van MB&F.
Ik vind het wel gaaf. Het woord gimmick is inderdaad wel op zijn plaats. Ik was helaas te laat voor de ‘raffle’ waar morgen de trekking van is hoewel die kans ook 1 op 100 is ofzo. Nogmaals, tof ding en een heel tof project.
Het is niet mijn smaak horloge, net zomin als het automerk, maar als jij er maar blij mee bent
Ik hou wel van dit soort andere en innovatieve horloges, gefeliciteerd ermee
Wachtlijsten, vrienden van VIPs introducties, 2 minuten inschrijftijd en ongezien afrekenen, of raffles om aan een horloge te komen zijn niet zo mijn ding dus ik kom zoiets zelden tegen helaas
Inderdaad, het uurwerkje is gewoon omgedraaid in de kast.
Jammer, ik vind de manier waar op de loting gaat wel netjes.
Ieder z’n ding
Gelukkig kon ik het horloge kopen zonder mee te doen aan de loterij.
Mooi! Ik had hem deze week ook al gezien
Bijzonder merk!
Bijzonder horloge
Jawel dat is inderdaad wel netjes maar ik was een paar uur te laat. Ik heb er nog e-mail achteraan gestuurd maar ze waren (terecht) onvermurwbaar. Eentje op de grijze markt kopen zal onmogelijk zijn dus helaas pindakaas een gepasseerd station.
Cool ding! Ik vind dit soort dingen ook wel gaaf. Band met die rode stiksels past mooi bij het interieur van de auto!
Dankjewel.
Thanks, ondanks dat het een gimmick is ben ik er erg blij mee.
Hoe dan?
Ik heb tijdens de Geneva Watch Days 2021 aangegeven dat ik interesse had in de vorige versie, maar die is niet te koop als je geen MB&F hebt. Omdat ik er zo vroeg bij was kreeg ik de mogelijkheid om er eentje te kopen voor de loterij.
Erg sympathiek van ze. Morgen afwachten hoe mijn lot gaat vallen
Same. Was het eerlijk gezegd alweer een beetje vergeten Gaaf ding zeg!
Ik vind het horloge helemaal geweldig.
Is het een beetje draagbaar met die hoogte van bijna 19mm?
Weer eens wat anders
Absoluut!
Toch weer anders dan de moonswatch haha