Heeft er al iemand een bevestiging gekregen dat hij/zij een winnend lot heeft gekregen?
Ik vind hem super vet, weer eens wat anders.
Op insta werd er gezegd dat het nog 24 uur duurt.
Cool ding! zou zelf niet durven rondlopen met zo een fietsbel om de pols maar als ik producer Michael zou zijn in L.A. dan is die perfect
Dan ben je niet echt bekend met MAD 1 en het concept van Max Busser achter dit project.
@wristwatchdonut neem het niet te serieus allemaal, sommige mensen hier denken dat ze het alleenrecht hebben op goede smaak.
Ieder z’n ding inderdaad, het horloge is inderdaad niet mooi maar het gaat vaak verder dan het design bij de independents.
Wacht even, je vind het niet mooi, maar je hebt er wel een? Of begrijp ik dat verkeerd?
Het is een gimmick van MB&F… je kan het horloge absoluut niet serieus nemen.
Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het juist een tof ding en bijzonder! Zou m zo kopen puur voor de heb maar niet zozeer dan om te dragen. Maar puur het feit dat men dit soort horloges ontwerpt is juist supercool
Zelfde als die uhrwerk horloges vind ik ook gaaf maar zou die ook niet omdoen👍🏻
Niet mooi maar wel bijzonder. Vandaar ook ingeschreven dacht wie weet en een leuke bijzondere gimmick. MB&F maakt gewoon crazy spul en is meer kunst.
Nog even wachten maar de kans is klein met al die inschrijvingen.
Tof dat je hem zo hebt kunnen kopen @wristwatchdonut
Dat is wel een mooie donut ! Tres chique
Wellicht kan je je voorstellen in een apart topic samen met je collectie? Als je ook nog een db28 hebt, heb je mijn droom cool-lectie
Is dit die, die AVW laatst te koop had?
Thanks ik wacht daar nog mee, ik post af en toe wat en that’s it.
Helaas heb ik geen De Bethune, en daar is het nu ook te laat voor haha.
Ja, klopt - gelukkig heeft ie een volledige renovatie en service gehad bij Urwerk zelf.
Was dat nodig dan?
Zeker weten, de kast is nieuw gemaakt en een nieuw glas er in.
Aan de mensen die op een mailtje van MB&F zitten te wachten: check je spam.
Gmail was niet erg te spreken over de mail omdat het domein van de versturende partij niet te verifiëren was.
Heeft er iemand een mail ontvangen van MB&F? Ik ben benieuwd, het zou leuk zijn als er een paar naar Nederland komen.
Nog niks gekregen hier